• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

BAH! hade skrivit värsta långa bra svaren.. ÅSSå vad gör snubbel fia? Jo jag råkar trycka på nån okänd tangent så jag hoppas bak ett steg och ALLT försvinner* surar* BAH! Nu går jag och gör nåt annat.. *skrattar* kanske kommer in sen och skriver om ALLT!!

Uppdaterat min bilddagbok om nån e nyfiken.

idavattenskida.bilddagboken.se/

• Ugglans mor

Felicia6 & Peda:
    njae vi har väl som en paus i huset. Vi har väl mest flyttat in grejerna. Firat jul och jobbat. Men vi letar för fullt efter tapeter till vårt sovrum som vi i alla fall bestämt att vi ska göra om. Men det finns ju verkligen inga snygga tapeter just nu. Inga som vi har hittat i alla fall. Så nu sover vi i källaren.. iof på nya madrasser =) å den nya sängramen kommer i början av januari...

Nej Peda inga kort. Dels för att det inte är klart och finns miljoner flyttkartonger kvar känns det som. Sen så om jag ska vara ärlig så vet jag inte vart kameran är. Men jag ska snart ordna en liten syjunta så då får ni komma och se med egna ögon.

• sunnanå

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Lillhjärtat04

Gott Nytt 2008 till er alla!!!

• Ugglans mor

God morgon på er allihopa!

Men ni är så tysta allihop nu när jag faktiskt har tillfällig tillgång till internet...

• bendito

Oj oj nu är det snart bara 14 dagar kvar innan vi blir Ersmarks bor. Så spännande, men det verkar vara så att jag är den enda ersmarksmamman här?

Men det finns väl förhoppningsvis fler där Skulle vara kul att veta vart man kan träffa andra mammor och pappor. Främst för Pär nu i början, men såklart för barnen och mig med

Har egentligen tusen frågor, men jag ska inte peppra er

• kobra

den här brullan har köpt hus i ersmark tror jag

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~