• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • artch

Grattis på bröllopsdagen Laisen80!

• Bummelumman
    Väggmålning klar (1).JPG 

Så här blev väggmålningen när den blev klar! Bättre bild finns i galleriet.
    I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • Peda

bummelumman: Så fin väggmålning!

Någon som vet om allt är stängt på stan idag?

• Bummelumman

Peda: Tack så mycket. Vissa affärer ska vara öppna idag. Vissa börjar ju mellandagsrean redan idag och andra imorgon.

I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • Peda

bummelumman: Jo.. jag antar att det bara är att ge sej ut och se vad som har öppet och inte har öppet. Har inte norran så vi kan inte se burik för butik.. vi ska och byta färg på en julklapp på expert.. och jag ska byta en på city guld.

• Zeen

Peda: Alla butiker i CK har öppet till 16, Gina Tricot och de flesta i Vintergatan (HM, Lindex bl a) har öppet idag. Tycker det var rätt kass mellandagsrea om jag ska vara ärlig. Fast de kanske inte har hunnit med allt ännu? Hanséns hade också öppet men de hade INGEN rea.. Det är ganska MYCKET folk på stan..

• Peda

zeen: Jo jag upptäckte att det var en hel del öppet faktiskt. Men var bara in på Delys (?) och bytte två näs-smycken.Svärmor hade gett mej två ringar i julklapp och jag vill bara ha en pärla. Så fick bli en guld pärla. Sen åkte vi upp på Expert och bytte färg på soda-streamern..fick en vit och bytte till en röd som matchar till brödrosten och vatten kokaren *nördigt ggr 2 i know men så roligt)

Jag tänkte försöka masa mej ut på stan i morgon med the annais och se om vi kan hitta nåt.. (läs barnkläder ) Rigth Anna?

Har du vart och fynda nåt på stan idag Zeen?

• Zeen

Peda: Joo, nog var jag på stan alltid. Tillsammans med alla andra.. Tyckte som sagt att det var rätt kass mellandagsrea men jag handlade ytterligare ett par jeans (!) och så Barbapappa-trosor till lillan. (ett bra tips förresten, de är superfina och fonns även som kalsonger!) Ska nog till stan en sväng imorgon igen.., måste byta några julklappar och kolla så det inte var så att jag missade hela rean och därför inte hittade något

Förresten så tycker inte jag det var nördigt att byta färg på soda streamern, det hade då jag också gjort!!

• skrutteluttan74
    maltazar skrev 2007-12-23 14:33:51 följande:
    Jo det vet jag.. eller ja, jag vet att man blir sämre av mjölk. Så det har hon inte fått alls nu.Tror man skickar till kommunen, inte till ett spec område. Men nu var det länge sen jag sökte :P

Man ska även undvika mjöl produkter om man misstänker ngt magsjuke liknande...

För att det blir "tjockare" av mjölet då det sväller så det "Slemmar" lixom igen lite...

• skrutteluttan74
    Annamus skrev 2007-12-24 10:58:57 följande:
    BcSvensk: Vi flyttar den 1:a april, ev tidigare om renoveringen av lägenheten e klar. Det beror på om dom måste byta parkettgolvet eller ej. Jag hoppas på att dom byter förstås. För oss spelar det ingen roll å flytta in lite senare. Hoppas det blir nya tapeter i alla rummen åxå, och en ny spis, samt lite småsaker...GOD JUL på er flickor!
    Åhå...på våran två åriga bröllops dag,inte illa Hoppas nu dom byter ut en massa åt er...aldrig helt fel att få en ny renoverad lägen het,det är underbart
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~