• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Bummelumman

Här är ett nyktert gäng till!

I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • Felicia6
    turia skrev 2007-12-28 17:36:36 följande:
    hur många är nykter vid 00-slaget vid hanteringen av smällarna/raketerna..
    jag kommer vara nykter lr nästintill nykter iaf
    Peda skrev 2007-12-28 19:57:34 följande:
    felle : Ni har redan bestämt att åka näst år till thaliland?
    Det är väl inte 100% bestämt men 90% Beror lite på hur det går att spara oxå, eftersom vi då ska ha med Jesper o försöka vara borta lite längre
  • turia

ja men många är inte nyktra..o det är ju förskräckligt

• kobra

raketer och fylla hör inte ihop.. tacka vet jag tomtebloss

• Peda

felle: Så härligt! Men det är klart.. krävs nog en del planering och sparande för en sådan resa.

• Ugglans mor

Hej allihop! Hur Har ni det här? Vi har det bra i Bureå. Lite mycket jobb just nu under helgerna.

• Felicia6
    Peda skrev 2007-12-29 12:14:14 följande:
    felle: Så härligt! Men det är klart.. krävs nog en del planering och sparande för en sådan resa.
    Ja, absolut Vi har inte bestämt heller om det blir charter eller reguljärt vi åker. Jag vill helst vara borta i tre veckor- en månad o åka runt lite, men tony tycker att en månad blir för länge o så ska vi försöka planera ihop det med föräldrar o syskon som ville hänga på oxå Och ja, pengar.. Allting kostar ju tyvärr så det styr ju lite nu Två sista gångerna vi har varit iväg har allt gått på 40 000kr per gång o ska vi dessutom vara där längre o med jeppe så drar det ju iväg mer. Så vi får se vad som händer

pissypopi, tjenare Håller ni på för fullt i huset? Är såå avis på er som har hus, jag vill oxå ha hus. Helst igår

Lilun, när flyttar ni in i radhuset och får man fråga hur mkt ni fick ge?
  • Peda

felicia: Bara börja spara då. =) Vad är skillnaden på charter och reguljärt? *en som aldrig vart och rest*

Pissypopi: Med oss är det bra.. men sander mindre bra. Sjukdommarna har hittat oss ockå. Än så länge "bara feber" men det är nog så trist. Kan ju hoppas det förvinner till nyår.
    Nå bilder från nya kåken??*NYFIIIKEN*

• Felicia6

Peda, åker man på charter så bokar man ett paket så att säga. Resan, hotellet och oftast transfer till hotellet från flyget o så har man reseledare man kan ringa till om det är något speciellt o så. Det är oftast det folk åker på som åker till tex mallis, grekland osv osv.

Reguljärt så fixar man allt själv. Man kanske bokar flygstol på ett ställe och sen hittar man själv ett hotell då man väl är nere på resmålet eller via internet lr så hemifrån och så har man ingen reseledare lr nåt

• Lejko

Jaha, då fick man inte umgås med familjen då. Vi skulle ha en myskväll med film och smarr men någon modig typ valde film som det visade sig, jag inte vågar se. Sitter och surfar vid köksbordet istället med hög musik i öronen och ett ensamt glas vin vid min sida. Jo, jag dränker mina sorger haha. Men det är rätt mysigt också. Hoppas på att filmen snart är slut...

Hoppas ni alla haft en bra jul. Vi har haft det bra men rätt jäktigt. Firade julafton i Skellefteå men drog dagen efter ända ner till Östersund för att vara med på mitt kusinbarns dop. Kusinen+man+barn hade åkt ända från Boston för att döpa lilla Nora Sophie så det var som lägligt att åka ner för att få träffa henne. Lite närmare än att åka till boston. Men det var jobbigt med den långa bilresan, speciellt för Lovisa. Efter dopet dagen efter åkte vi norrut igen till Lycksele där vi nu är. Det är inte förän idag jag har landat, synd då vi imorgon åker vidare igen. Visserligen vidare hem men ändå. Jobbigt med resor och störda rutiner. Alla tre av oss har dessutom haft problem med magarna, massa bajstvätt av Lovisas kläder. Well well, det blir bättre.

Gott nytt år om vi inte hörs innan dess.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~