• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • hally
    bendito skrev 2008-01-03 14:50:36 följande:
    Hally: Skit snyggt!!!Vet inte vad det var för dagis, dom hade nån typ av nödlösning tills sommaren då vi skulle på plats i ersmark Vi skulle höra av oss då vi var installerade i Ersmark och få komma och titta men där var vi tydligen garanterad plats. Det var Pär som pratade med en tjej i morse så jag har dålig koll
    Tack

Jaha men då är det kanske på det dom öpnnar nu då, en typ "sluss" som finns lika här på A-torp där akut-behovs-barnen får gå tills de får plats på annat dagis.
    Där vill vi inte ha plats Då får vår pojk gå kvar på sitt nuvarande så länge istället. Känns jobbigt att flytta han flera ggr i den här åldern...
  • Bummelumman

Bendito: Vet du vilket ställe ni fått plats på i Ersmark? Jobbar ju på förskola där i alla fall ett litet tag till...

Mamma och pappa längtar efter dig ~*~Bara 34 dagar kvar~*~
  • Peda
    Sarah81 skrev 2008-01-02 10:00:41 följande:
    är det hon som  har köpt "lyxvillan"med polen då eller?
    Nejhh.. hehe.. he.. Det är ju Läänge bort!! *nickar* .. *ihh*
  • Felicia6

Wiiiieeeee

Jag ska till gällivare på möte med kirurgen den 17e januari. Nu är det inte länge kvar innan jag är opererad o börjar mitt nya liv

• hally
    Felicia6 skrev 2008-01-03 23:10:54 följande:
    Wiiiieeeee Jag ska till gällivare på möte med kirurgen den 17e januari. Nu är det inte länge kvar innan jag är opererad o börjar mitt nya liv
    Va kul! Lycka till nu
    Har en kompis som genomgått operationen för 1 år sen och himmel vilken skillnad! Hon är så mycket piggare än innan Och knappt hälften så stor.
  • bendito

Bummelumman: Nej vi fick ju som sagt inte plats i Ersmark utan i Kåge från början, men sen önskar vi plats på gustavsvägen, är det Pärlan det heter kanske?

Vart jobbar du?

• Peda

Felle: ja lycka till nu!! Ni får passa på att åka upp på dundret och äta mat medans ni endå är dit! Ska ni övernatta eller åker ni över dagen bara?

• bendito

felicia6: Ingen aning om vad du ska göra men lycka till iaf

• maltazar

Lotta: va roligt :) inte länge alls kvar ju! hoppas allt går bra!

• Felicia6

Hally, jag hoppas det blir så för mig med

Peda,vi ska bara dit över dagen. Jag ska samåka med en tjej som oxå ska göra open o som kommer frn skeå :)

bendito Jag ska göra en gastric bypass. En viktoperation kort o gott

malle, nej, bara drygt två veckor Jag längtar så jag håller på att avlida snart

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~