• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maltazar

vad gör ni för julgodis? nåt man kanske missat nu i sista minuten...
    själv har jag gjort vaniljkola, fudge (ljus och mörk), mozartkulor och snart knäck.

• hally

maltazar: Jag brukar göra mouseller, de är såååå goda!

• maltazar
    hally skrev 2007-12-22 09:05:36 följande:
    maltazar: Jag brukar göra mouseller, de är såååå goda!
    va är det för nåt? aldrig hört tidigare
  • Annamus

Hally: Jo jag har tittat på lägenheten och vi har skrivit kontrakt. Så nu blir vi Kågebor igen! Det känns jättebra faktiskt. Enda är ju ryktet som området har då, pga alla asylsökande som bor där mellan varven, men jag är inte orolig. Jo Nadja är väl ett halvår äldre än Mattis bara, men hon är en 01-a va? Mattis är en 02:a så han börjar förskoleklass till hösten iaf. :)

• Peda

felle: Menar du Achmed the dead terrorist ? Sett den tidigare och jag skrattade så jag grät jo!! Den e bara för bra.

Vad ni är duktig att baka jul godis. Själv får jag nöjja mej med mitt bullbak tidigare. Knäck kommer jag inte göra då vi spar det och äter det hos svärmor sen. Vi har köpt annat färdigt julgodis after8,skum tomtar Alladin mm. Nån måtta få flitigheten får det vara. Dock ska jag försöka orka/hinna göra egena köttbullar till julbordet.
    Annars har jag vart flitig för en hel arme här i morses.. diskat,tvättat,vikt tvätt och rensat bort all reklam..7 ica påsar Nej jag ljuger inte! Det var högvis vill jag lova. Och sorterat bort 10 mjölkpaket...nästan lika många konserver. Ni förstår att det var extremt skitigt här va?! Med de sisst krafterna fick jag dammsuga också.. fast bara nedre plan.. över tog Peter. Och han gick ner med alla kartonger och ut med alla sopor och bar upp den vikta tvätten.. så jag kan väl inte ta åt mej all ära. Och första gången på.. jag minns inte sedan när så har jag bäddat sängen... känns ju nästan hel fräscht här hemma nu. Nu ska Peter och Alexander strax åka till stan.. Peter ska in och handla det sissta julklapparna.. (har vart välldigt i sissta sekunden i år då han haft så mkt att göra.. stackarn) och Alexander och farmor får roa sej några timmar medans jag själv kommer ligga och vila och försöka pyssla på här hemma lite. Känns som jag kan behöva det efter rycket i morses.

Vad gör ni andra i dag?? Hur kommer ni fira jul? Vara hemma eller åka bort/runt?

• turia

jag städar oxå, men nu hamnade jag visst framför dator. Inte bra för städningen. kanske skulle städa bort datorn till nästa år haha

• Peda

Utan dator en vecka.. neeehh. Man kan ju få trist under julen Däremot sätter jag mej här nu med GOTT samvete. Allt annat jag gör kan jag räkna som "bonus"

• Felicia6

Peda, vi ska fira julafton här idag Alla är hos sina respektives familjer på julafton så då samlas vi här hemma idag ist o firar. Alla kommer vid 15 så det är full rulle här idag

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~