• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • hally

maltazar: Jag brukar använda vanlig ugnsrengöring typ Mr Muscle Ugn. Inte så roligt, luktar starkt och är frätande men jag brukar ta det när barnen är borta iallafall.

Vad gör ni idag allihopa?

• hally

Jaha, ursäkta det var visst Peda som undrade om ugnen

• bendito

bummelumman: VAd spännande med bebis!!! Hoppas den kommer snart då

• Bummelumman

Bendito: Jo den börjar vara efterlängtad. Magen är rätt så ivägen nu!

Mamma och pappa längtar efter dig ~*~Bara 30 dagar kvar~*~
  • bendito

måste ju fråga er vilken som blir våran vårdcentral? Vet ju inte hur det funkar i ske

• bendito

alltså det jag vill veta är ju vilket BVC Kåge har ju bara öppet vid tidsbokning är det BVC på moröbacke som gäller eller?

• maltazar

hally: vi har vart på 6-årskalas hos Annamus idag :)
    var väl ett par till härifrån som var där senare.
    sen har jag jobbat.. och fixat ett spel på skolan!

• Annamus

bendito: Kåge och Morö backe är en vårdcentral ihop liksom... vissa dagar äre på ett ställe och andra dagar på ett annat. Nåt sånt.

• bendito

annamus: Okej!

Ja det lär väl ordna sig när vi väl är framme Men det finns inga givna dagar och tider då för vägning och mätning av bebis som vi har här? Fast nu är ju Maja ingen bebis längre *snyft*

• Peda

verron: Okej. Men skönt att få en portokart så hon slipper stickas. Så klart måste det vara otäckt att få den,och som mamma och inte få vara med!*krama om* Du ska se det går bra.

sarah,malle: Ska se vad jag hittar för medel på affären. Jag lyckas alltid sätta för mkt grädde när jag gör potatis gratäng och det svämmar ju över nånting!!Har lärt mej nu att sätta en plåt under så man kan få ut det direkt,då är det ju bara att skölja av. Men intorkat,fastbränd grädde!*bah* Snusk säger jag bara.

annamus: Hoppas Mattis fick en bra födelsedag. Var då full rulle,iaf när när vi kom

mammasknodd:Äntligen fick jag se Hjalmar.SÅ söt!! (mamma-hjärtat får hicka) Och äntligen fick jag träffa storebror också. Så bra dom lekte ihop grabbarna? Trors ålders skillnaden lixom. (storebrorsorna så att säga )

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~