• Peda

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

*ryyser*

maritmedm skrev 2008-01-18 10:01:20 följande:
    Det började med att jag vaknade en natt av att det stod någon brevid min säng (trodde det var Mirjam) och då jag vände mig dit så tassade barnfötter snabbt ut från rummet. I tron om att det var min dotter sa jag hennes namn och gick till hennes rum för att kolla. Där låg hon och sov och hade inte varit upp (hade hennes dörr på glänt och en matta som stopp, detta var orört). Sen började det öppnas dörrar utan vidare, å ibland då jag satt vi datorn eller i soffan så kom en isande känsla, en sån som skär genom märgen. Detta upplevde även en kompis till mig så var inte bara draget.
  • Peda

ja Madigan, man brukar bli det då man tränar. (röd i ansiktet och flåsig) Det är ju det som ÄR träning!!

• Peda

Jo.. men som zeen skrev.. så behöver man ju inte ta ut sej mer än man känner man orkar med. =)

Felicia6 skrev 2008-01-18 22:34:09 följande:
    fast bara till en gräns Jag förstod det som att det var FÖR mkt av den varan så det bara var jobbigt
    Har inte kvar din mail adress.. har ny.. idazophie@hotmail.com.. testa på den.
  • Peda
    maltazar skrev 2008-01-20 00:24:51 följande:
    ..och sitter ner i trav? inte så snällt mot hästen..
    Du skojjar va nu ?? *skrattar* Isf är det väl inte så snällt att ens SITTA på hästen?
  • Peda

Vad förväntar man sej då man åker o träna??

madigan skrev 2008-01-19 09:33:00 följande:
    jaa men hon tyckte de var jobbigt......L... :(
  • Peda

Testa hur det känns att sitta när du landar =) Fältsits har du endå lite kontakt med sadeln.
    Sen sitter man inte som en höscäk då man sitter ner.. du har ridit väl?

maltazar skrev 2008-01-20 16:28:48 följande:
    haha nä, man rider ju lätt för att ja dels är det bra mkt bekvämare än att sitta "som en hösäck", men också för att göra det lättare för hästen. klart det blir tyngre om man bara sitter.precis som när man ska hoppa, inte många hästar som klarar hoppa när någon SITTER på ryggen.
  • Peda

Sen är det ju klart man inte rider för hårt på en omusklad häst ju! Det måste man träna upp!

• Peda

madde.. hum.. kan inte se länken.. den hacka för mej.. *bah.* =) Ska testa igen

• Peda

zeen: Risken finns nog att det är lite av bägge*skrattar*

• Peda

Åter igen, Massor med grattis till dej och mannen Sarah!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~