• Anghammarad

Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!

Det enda dem har som mål är att försämra för de svaga!!!!!!!! Nu så är ju sossarna mycket större, kan man inte göra något för att byta regering!!!!!!!??????? Dem borde inte få sitta kvar i regeringen när de har så få som röstar på dem!!!!!!!! Vad tycker ni????

• Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!
  • Alexiaa

el skåpet skrev 2008-01-07 11:09:57 följande:

Alexiaa skrev 2008-01-07 10:58:00 följande:
    *suck* du pladdrar på du, kan du inte komma med ett enda vettigt inlägg? snälla försök
    Haha, detsamma...eller hämta något vettigt ifrån Captus kanske.
    Du skriver bara samma sak om och om igen!
    Nu frågar jag igen, på vilken lista var Sverige Europas näst rikaste land förut? och hur mätte man det? var det bnp eller något annat...
  • el skåpet

Alexiaa skrev 2008-01-07 11:57:12 följande:

el skåpet skrev 2008-01-07 11:09:57 följande:Haha, detsamma...eller hämta något vettigt ifrån Captus kanske.Du skriver bara samma sak om och om igen!Nu frågar jag igen, på vilken lista var Sverige Europas näst rikaste land förut? och hur mätte man det? var det bnp eller något annat...
    Googla lite på statistik från 70 talet så ser du svaret. Eller måste jag förklara hur man googlar?
  • BettanB

Absolut, men där har man ju redan börjat gå med lien. En annan sak vore att låta även psykologer sjukskriva och därmed FRISKskriva människor. Helt galet att läkare får sjuk- och friskskriva i samband med "utbrändhet". Ta vara på kompetensen som finns.

Sjukt; modzilla känner inte ens till ordet friskskriva, men däremot gick sjukskriva bra.

Jo, men då tänker du på skräpblaskor som Aftonbladet och Expressen väl? Mycket snyfthistorier där och så försöker de få det att låta som om det är mycket vanliga företeelser. Hemskt att det fakstiskt finns de som går på deras s.k. "journalistik".

el skåpet skrev 2008-01-07 11:54:12 följande:
    BettanB skrev 2008-01-07 11:51:51 följande:man kan väl även ta och titta på de läkare som sjukförklarar människor som är friska.massmedia uppmärksammar endast de som råkar ut för trubbel, det är det som skapar nyheter. men det finns massor som simulerat sjukdom och lyckats
  • Alexiaa

el skåpet skrev 2008-01-07 11:59:05 följande:

Alexiaa skrev 2008-01-07 11:57:12 följande:
    Googla lite på statistik från 70 talet så ser du svaret. Eller måste jag förklara hur man googlar?
    Nä, då det är lugnt.
    Men snälla du!!! du vet väl att DNP är otroligt missvisande eller litar du bara på det?
    Finns olika typer att mäta hur rika länder är, och det ser väldigt olika beroende på vilka som gjort mätningen och vad man vill få ut med det hela.
    Du menar 70- talet som sagt också, då Socialdemokraterna också satt en del vid makten...många gånger sverige har haft det bra har socialdemokraterna suttit vid makten.
    Fast sånt bryr du dig väl inte om, för de är ju usla och elaka ändå va?
  • BettanB

Nej, menar väl det. Så lågt vill man ju inte sjunka. Ingen med minst grad av intelligens sänker sig väl till såna nivåer hur som helst och dessutom oprovocerat. Då hade man ju fått vara bra korkat.

Alexiaa skrev 2008-01-07 11:56:05 följande:
    Nä, det gör jag inte...jag skrev att människor är allmän ofta ganska usla på att se till andra saker än de själv gillar.Människor är primitiva enkla varelser!!!
  • cDk3r

"Ah, nej den skapade naturligtvis S genom sitt sätt att göra en nation bidragsberoende...
    Hade inte M tagit över rodret när de gjorde, så hade vi absolut inte haft någon högkonjuktur nu."

Du ljög alltså när du sa att du visste hur konjukturen fungerar.

Nvm then..

• el skåpet

BettanB skrev 2008-01-07 11:59:35 följande:

Jo, men då tänker du på skräpblaskor som Aftonbladet och Expressen väl? Mycket snyfthistorier där och så försöker de få det att låta som om det är mycket vanliga företeelser. Hemskt att det fakstiskt finns de som går på deras s.k. "journalistik".
    SVT anser jag vara rätt goda kolsupare med när det gäller och försöka få fram nyheter angående att leta fram fall där någon "tvingas" börja jobba.

Det är ju rätt vanligt att folk som är utbrända skaffar barn, hur klarar man skaffa barn och sköta det om man inte klarar av ett jobb?
  • mo m2007

jadu det kan man fråga sig..jag sa aldrig att S var en bra regering, de var usla, men nåt skedde precis innan och efter valet.

BettanB skrev 2008-01-07 11:53:11 följande:
    Folk pensionerades (och FÖRTIDSpensionerades) även under Stiden, men det gav inga jobb ändå. Hur kan det komma sig?
  • cDk3r

"Jo, men då tänker du på skräpblaskor som Aftonbladet och Expressen väl? Mycket snyfthistorier där och så försöker de få det att låta som om det är mycket vanliga företeelser. Hemskt att det fakstiskt finns de som går på deras s.k. "journalistik"."

Tur vi har VFH då. 8)

• Alexiaa
    BettanB skrev 2008-01-07 12:01:54 följande:
    Nej, menar väl det. Så lågt vill man ju inte sjunka. Ingen med minst grad av intelligens sänker sig väl till såna nivåer hur som helst och dessutom oprovocerat. Då hade man ju fått vara bra korkat.
    Nu är det nästan du som går till personangrepp vaa!
    Men jag menade inte att tala något om dig faktiskt, men att vi väljer mest att skita i andra och bry oss om oss själva.
    Så funkar människan, vi är ganska dumma egentligen så!!!
Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!