-
-
-
-
21+4 idag. Ska träffa ny läkare idag och undersökas. Han sparkar än, känns så overkligt :(
-
Ett av symptomen på gbs är tidig vattenavgång så tyvärr är ju det troligast :( han lever än. Vi ger inte upp!
-
Ett av symptomen på gbs är tidig vattenavgång så tyvärr är ju det troligast :( han lever än. Vi ger inte upp!
-
Min läkare nu sade att när man behandlar gbs på en gravid på är det för att undvika njurbäcken inflammation vilket ca 30procen får. För gbs smittar bara barnet om man har vattenavgång eller öppnat sig. Hon sade att gbs kan komma och gå. Ang bad så än det om man har bakterier i urinen bara, och sex och orgasm om man har sammandragningar.
-
Luckysun. Det är vid långvarig vattenavgång och sån man kanske inte märker. Många tror ju att de blivit inkontinenta. Det hade jag trott och kanske väntat ett bra tag med att åka in om jag inte vetat om min gbs. Min pojke har bara väldigt lite vatten nu. En pöl bakom rumpan bara. Ser inte ljust ut men hoppet är inte ute. Har legat inne i nio dygn nu. Blir knäpp.
-
Jag läcker drygt en dl på några timmar och sen har det gått allt mellan sex timmar och fyra och ett halvt dygn mellan läckagen.
-
Har numera blod i vattenavgången. Har inte öppnat mig nåt men läkaren vill att vi ska diskutera vid vilken gräns vi till att de gör allt för att rädda Elias, och prata om riskerna för olika skador och handikapp. Tack för att ni tänker på oss.