Inlägg från: Pingulina |Visa alla inlägg
  • Pingulina

Mina goa vänner!

Jag är ensam ikväll igen. A är ute med jobbet och äter julbord ute i Skeppsvik. Visst att jag tycker det är skönt att vara ensam ibland men nu har han varit borta så himla mycket så nu är jag riktigt less

Sara, jag tycker också att du självklart kan gå till skolan. Du är ju deras arbetskamrat trots allt, och så har du jobbat där länge. Hoppas foten håller!

Nellies dagis har lucia 14.30 så det ska bli kul att titta på. Nellie får nog vara pepparkaksgumma som i luciabilagan.

Vi prenumererar på VK, inget annat.

En till helt apropå fråga som jag kom på när jag läste Moas namn i luciabilagan. Hon heter ju Brodin efter dig va, Sara? Hur har ni andra tänkt som inte är gifta? Vems namn ska barnet ha och varför? Nellie heter ju Dunder därför att vi ändå har planerat att gifta oss och då byter jag också namn.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Pingulina

Jag kommer in Sussie.

• Pingulina

Härligt Sussie!! Kommer nog träna nångång kvällstid också beroende på om jag får nåt jobb eller inte, men så länge jag är arbetslös så kommer jag försöka träna såmycket som möjligt dagtid. Men jag har ju inte tänkt att vara arbetslös så länge så det blir nog kvällsträning hoppasjag

Vad gillar du att träna Sussie?

Annica, jag måste ärligt säga att jag inte kände mig speciellt välkommen att spela innabandy med "ditt" gäng. Hörde flera gånger hur det muttrades över alla nya som var med och att det var så många, så det var ju inte så roligt. Nu var det ju inte därför jag inte fortsatte, utan för att tiden inte passade men ändå...

• Pingulina

Anaa, jag tycker att du kan skriva att det är från "alla", typ från gruppen eller alla barnen eller nåt sånt så behöver ingen känna sig utpekad.

• Pingulina
    mamma till Viktor skrev 2007-12-12 21:56:34 följande:
    Sara: Vi prenumererar inte på någon tidning alls. Läser ju alltid VK på internet så det känns så onödigt!
    Läsa tidningen på morgonen när jag äter frukost är det BÄSTA med hela dagen så det skulle jag inte vilja vara utan, och det kan internet inte konkurrera med.

Sofia, men tanken är ju ändå att ni ska gifta er så om han hade hetat Lundström nu så hade han ju varit tvungen att byta ändå, eller?

Camilla, kan hålla med om att Nilsson är lite trist

Sara, Nellie är ju inte direkt känd som nån storätare men på dagis äter hon faktiskt ganska bra enligt dom. Och äter hon inte maten så får dom ju alltid nån macka till och sen försöker de se till att hon får i sig lite extra mellis istället och det har funkat bra.
  • Pingulina

Prata på morgonen??? Aldrig

• Pingulina

Annica, förstår att det var många just den gången, men det var ändå trist. Men men, kanske hänger med nångång iaf om jag har möjlighet nån onsdag

Sofia, jättefin klänning/tunika!! Var hittade du den? Vad ska du ha för skor till?

• Pingulina
    mamma till Viktor skrev 2007-12-12 22:09:42 följande:
    Haha du verkar trevlig den tiden på dygnet
    Ja, då också

Camilla, jo, man borde ju skita helt i att göra julgodis eller ha nåt hemma överhuvudtaget för det går ju bara inte att sluta äta...

Sara, vi har pratat om det. Men det var nog ändå ett ganska enkelt val för jag tycker egentligen att Slotte är ganska fult, har aldrig gillat det. Och sen tycker ANdreas att han har typ det finaste namnet i världen så han skulle nog aldrig gå med på att byta heller.
  • Pingulina

Haha, sovmorgon till 8? Vad är det för jävla sovmorgon??

• Pingulina

Men däremot tycker jag inte att man (läs A) ska sova hur länge som helst men jag brukar sova till 9 typ och A till 10.

Svar på tråden Mina goa vänner!