• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy

Hej Veronica, kul att höra av dig! Allt väl?

Anna:
    Hihi, ja, det är ju jätteviktigt att veta på grammet Nu har Thea vuxit om Moa på längden i alla fall, men de verkar väga ungefär lika mycket.

Annica:
    Jag förstår hur du känner, mitt självförtroende är också sämre än vanligt (hur det nu är möjligt Fundersam) eftersom jag aldrig får napp på nåt jobb. Men jag hoppas att det bara är så att företagen har mycket nu inför jul och att det kanske lättar lite i januari...

Annika:
    Känner med dig som får sitta ensam så mycket!

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia

Annika: Bra pris. Visst är det sånna som Nellie har på sig på en av bilderna i ditt bildgalleri? Tänkte visa P och höra vad han tycker.

Angående arbetsintervjun så skulle jag få veta inom 3 veckor och på torsdag har det gått 4 veckor. Dom var här upp i umeå och intervjuade under en vecka. Därför tycker jag det är konstigt att dom inte hört av sig än och vill intervjua fler. Men som du skrev Sofia, du har mer erfarhet och det finns många med mer erfarenhet än mig,,så det är väl bara och vänta och se. Hittar inget nummer dit jag kan ringa. Sofia, har du nåt nummer?

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Liloot
    Tuttie skrev 2007-12-18 20:44:21 följande:
    Skriver ni inte i den gula häftet?
    Vi skriver där när vi kommer ihåg att ta med det Johan hade glömde det idag.

Va, Idol på lördag? Typ "best of idol", eller?

Annika: Är också snigel, åbde igår och idag. Men det är ganska skönt än så länge, men det är ju inge kul om det är för ofta. Kram till dig!

Lovely med dubbelavsnitt ugly betty ikväll.
    Thea 060514
  • Tuttie

Ska gå och lägga mig nu.. Jag frysssssser som fan...

God natt

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Alice i Umeå

Vi har nog glömt bort det gula häftet för länge sen.... Lite tråkigt men men...

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

Anna: Håller med dig angående ugly betty. Visste inte att det var dubbelavsnitt. Blev så glad när jag upptäckte det. Snacka om att man fastnat för den serien.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mamma till Viktor och William

Sängen för mig med.... nattinatt.

Älskade unge!
  • litetknyte

Haha, ja, det där med granen blir intressant... Vi har tänkt klä den på fredag kväll och så får Vinga se den på lördag morgon, blir kul att se hennes reaktion. Hon brukar vara rätt duktig på att inte riva i grejjer när vi sagt åt henne, men man vet aldrig. Oftast måste hon ju såklart prova några ggr först innan hon ger sig förstås..

mysia - vet hur det känns att inte känna sig attraktiv på arbetsmarknaden. *kramar om* Det är jobbigt ju! Hoppas det snart lossnar för dig. Och Sara och mig.

Anna - *garv* Karlar säger jag bara! Ni har en stor tjej iaf. Å sööööt.

Narrev - kul att höra från dig! Hur går allt för lillan? Har tänkt på er.

Pingu - är också snigel inatt. N har nattvecka. Lider med dig som sagt. Inte kul att vara ensam så mkt. *kram*

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Pingulina

Vi är många som är sniglar, det är synd om oss Tycker dock som Anna att det kan vara skönt att få vara ensam ibland, men jag gillar inte när det blir hela dygn och jag ska fixa allt med Nellie själv. Fixa oss på morgonen och komma i tid till dagis och jobb, jobba, hämta Nelie, fixa middag, underhålla henne på kvällen och sen fixa kvällsbestyren och sen förmodligen behöva vakna några gånger på natten för att hon sover dåligt. Då blir jag less...

Ugly betty är en serie jag aldrig fastnat för. Jag tittar på House istället.

Anna, hur ser det ut md tid i veckan?

Annica, jag tycker absolut du ska ringa och höra av dig, ingen idé att sitta och vänta och grubbla. Dessutom visar det ju bara på intresse för jobbet, så detär ju bara positivt.

Jag kommer ju joina er jobbasökare efter jul och jag har en känsla av att jag inte kommer vara så attraktiv på arbetsmarknade heller. Iofs vet jag inte vad jag ska söka eftersom jag inte vill jobba med nåt annat men vi får väl se hur det blir. Dessutom kommer jag få rätt kass a-kassa eftersom den beräknas på det som jag jobbat nu, dvs 75%

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • litetknyte
    Pingu - mm, självklart är det skönt att vara själv ibland, men jag minns inte när jag kände så sist... Ibland blir det för mkt av det "goda".
    Älskar min lilla Vinge-ling
Svar på tråden Mina goa vänner!