• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy
    Sussie:
    Har du fått din almanacka än? Jag fick mail nu att jag förmodligen får den imorgon. Spännande att se om den är så fin som jag hoppas
    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Liloot

Ja, här va det lugnt idag!

Själv är jag helt slut, är inte van att jobba så långa dagar och flera dagar i rad

Annika: Hör av mig imorgon om det finns nån lucka över! Tror att det fanns en liten lucka runt två tiden nångång.

Ikväll har jag sett Bonden och Heroes och massa ätit choklad. Mår lite illa. Blää.

Natti på er!

Thea 060514
  • litetknyte
    Sara - ajdå, vad läskigt! Tur att Moa-goa mår bra iaf. Krama om henne från oss.

Vi har bjudit ett par vänner på middag ikväll. Mycket trevligt. Vinga och deras son Alfred lekte hejvilt och Affe är som Vicke - knuffas för uppmärksamhetens skull. Vinga blev lika förvånad idag som i lördags, haha. Vi måste lära dotra vår att ge igen tror jag.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Pingulina

Anna, jag kan nog inte klockan 14. Har ingen bil och då tar det för lång tid att åka med buss då jag ska hämta Nellie från dagis...

Har du nån lucka på fredag, helst så tidigt som möjligt? Hör av dig så fort du  vet för jag såg att det fanns tider på attityd för då kan jag boka där istället.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-19 21:17:25 följande:
    Sussie:Har du fått din almanacka än? Jag fick mail nu att jag förmodligen får den imorgon. Spännande att se om den är så fin som jag hoppas
    Oxå fått ett sådant mail...Kul!
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Oj vad lugnt det var här då..  Vad gör alla?

Här är jag hemma med vård av barn idag.. Corneila har feber och snörvlig... 

Igår hade vi avslutning med klassen, föräldrarna hade ordnat en lite julavslutning. Vi i personalen fick julklapp . Presentkort på IKSU spa (inträdet) coh sen lite chocklad.
    Det var snällt tycker jag.

♥♥Cornelia 060420♥♥

Oj vad lite det skrivs här!

Kul Sussie!

Idag har vi varit och lämnad bakverk och julklapp till dagispersonalen. Viktor ska på dagis imorgon men jag tänkte att då kanske inte alla fröknar är där... Sedan har vi varit på Ersboda en sväng och när vi var där blev det lunchdags så vi köpte en hamburgare på DriveIn och Viktor tyckte det va såååå spännande Dom begär inte mycket!

Ikväll är det lilla julafton hos farmor och sedan personalmöte....

Linda? Lever du?

Älskade unge!
  • Emeraldy
    Sussie:
    Ja, det är det enda jag saknar från mitt jobb, julpresenten från klassen Nä, skämt åsido, men visst är det skoj att bli uppärksammad!

Imorse traskade vi iväg till ÖF bara för att konstatera att det var stängt. Kändes trist att gå hem igen så då hälsade vi på Magnus jobb en sväng. Tanterna där är ju så förtjusta i Moa

Sen gick vi ner på stan och köpte märkpenna till Moas kläder, bingolotter till uppesittarkvällen och en grej som man har när man gör fina paket (strimlar snören).

Nu sover Moa och jag sitter och väntar på posten och hoppas att min almanacka har kommit

Sara: Finns det en sån grej?!! Jag brukar alltid slita dom mitt i tu så det där lät som en grej för mig Bingolotter måste man kanske köpa nu innan alla tar slut!

Älskade unge!
  • Emeraldy

Haha, Sofia, så kan man ju också göra Fast den var svindyr, 55 spänn Finns säkert betydligt billigare, men jag orkade inte springa runt och leta. Det var strax innan lunchtid så jag ville skynda hem innan Moa somnade i vagnen

Jo, jag kände också så, att det var lika bra att köpa Bingolotter. Jag köper alltid (=en gång per år typ ) av Micke på stan, han är så trevlig

Svar på tråden Mina goa vänner!