• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Alice i Umeå

Sara: Tycker att det är svårt med strumpebyxor. Vissa som vi har är 74-80 som hon fortfarande kan ha. Vissa är för små. Köpte också ett par på Lindex och då tog jag 86-92 men de är alldeles för långa. Fick även ett par från pop och de är också för långa. Samtidigt har ju Alice 86-92 på mycket kläder nu så man tycker att det ska passa.

Jo, det känns bättre nu men har inte vågat äta något matigt än. Bad Peter köpa hem nyponsoppa, kanske lagomt att börja med. Sista 3 gångerna jag kräktes grät jag för det gjorde så ont. Det krampade så otroligt mycket, hellst när man inte har kvar något i magen att kräkas upp. Skulle ju ha jobbat nu men men...  Det är inte läge att jobba när man jobbar med livsmedel, kanske inte i morgon kväll heller. Och vi som har värsta veckan på hela året, känns otroligt dumt att vara sjuk nu. Hoppas bara inte att Peter åker på något, han har verkligen inte tid att vara sjuk nu. Ska nog sova på soffan i natt.

Alice 051230 och skruttan BF 080426

Mums! Det såg onekligen gott ut! Kanske dags för en "äta ute-träff"?

Sara: Vi försöööööker verkligen uppfostra honom till en trevlig och social liten person

Okej Annica, fixar vi att bära ut den vi två tror du?

Älskade unge!

Inboxa mig ditt kontonummer så jag kan sätta in pengarna i alla fall...

Älskade unge!

Din stackare Agneta NU är verkligen inget läge för magsjuka! Ja det ska vara att man hinner bli frisk innan jul då.

Älskade unge!
  • litetknyte

Hehe, N blev lyyyyyyrisk över Garaget. Fanns EN rätt jag kunde äta, men vi måste apselut prova nån gång, för hans skull om inte annat.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Alice i Umeå

Ja, jag hoppas verkligen inte att någon av er får magsjuka. Men som sagt, det verkar vara snabbt övergående. Hade ingen aning om att jag skulle bli sjuk, vet inte var jag blivit smittat. Peter hörde på dagis när han var där och lämnade Alice i morse att några av barnen hade haft magsjuka som också hade varit över på en natt. Kommer att få jättedåligt samvete om någon av er åker på det.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Emeraldy

Ja, Sofia, äta ute-kväll låter som en alldeles lysande idé

Gräm dig inte över det där, Agneta, att du skulle ha smittat nån alltså. Du visste ju ingenting. Då är ju jag en riktig gangster i sammanhanget som faktiskt gick och jobbade dagen efter jag hade mått dåligt

Jo, Moa har ju också 86-92 på kläder, så det känns ju jättekonstigt att köpa strumpbyxor i 74-80 då Nåja, det får bli som det blir, det är ingen panik med de här strumpbyxorna jag köpte nu, hon har andra också. Men jag hade hoppats att hon kunde ha dem nu till jul. Vi kommer fira jul tre olika dagar på tre olika ställen i år. Konstigt värre, men det blir nog bra i alla fall. Hur som helst vill jag ju att Moa ska vara finklädd alla dagar och begära att kläderna ska vara helt rena från den ena dagen till den andra - det kan jag inte

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • litetknyte
    Agneta - näää, var inte så jag menade. Man kan ju inte veta vad man åker på får nåt och när.
    Älskar min lilla Vinge-ling

VA? Brukar Moa bli smutsig efter bara en dag?

Agneta: Det ska du absolut inte ha! Sånt där kan man aldrig veta i förväg! Det kanske till och med är någon av oss som bar på smittan.

Jag skulle tycka det av mysigt att gå ut och äta utan barn fast med grabbarna, eller? Mellandagarna?

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!