• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

Annika: jag köpte ljusen på expo. Vad fint du hade gjort med namnettiketterna, eller vad man kan kalla dom.
    Då tar vi storlek 22,det får bli lite stort. Får tänka på vilken färg vi tar. När åker du?så jag vet hur länge jag har på mig att tänka.

Nu ska jag sova.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Emeraldy

Morrn morrn

Inatt sov Moa i sin egen säng ända till 6:20. Vad otroligt mycket bättre man sover utan en elvisp bredvid sig

Nu på morgonen har Moa badat i badkaret helt själv för första gången någonsin. Hon badar ofta med Magnus, men när hon har badat själv har hon hittills suttit i sin badbalja. Hon älskar verkligen att bada (och att duscha). Man blir så glad av att se henne

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia

Hej

Sara: Vad roligt att Moa sov så länge is in säng. Här håller vi på att bli vansinniga. Tindra brukar alltid sova i sin säng hela natten, men hela denna vecka har hon fått komma över för hon kan bara inte sova. Pigg klockan 01:00. Då säger hon " hej mamma, upp" Nej tack,inte den tiden.

Är inne på beta versonen nu. Vad är skillnaden Ska man gå över helt dit eller vad? Spelar det nån roll vilken version man går in på? Har noll koll.

• Emeraldy

Annica:
    I januari kommer den här nya FL-versionen gälla så det är väl lika bra att vänja sig, tänkte jag I dagsläget spelar det nog ingen roll vilken av sidorna du är inne på.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia
    Emeraldy skrev 2007-12-19 09:58:11 följande:
    Annica:I januari kommer den här nya FL-versionen gälla så det är väl lika bra att vänja sig, tänkte jag I dagsläget spelar det nog ingen roll vilken av sidorna du är inne på.
    Tack, då vet jag. ja,men då är det lika bra att vara på den nya versionen redan nu. Annorlunda med bildgalleriet. har du märkt det?Tyckte det blev bättre.

Ska på julfest med jobbet ikväll. Ska bli trevligt. Har egentid nu några timmar. Är sugen på att fara och shoppa, men jag vet inte. Känns jobbigt att åka iväg oxå. Lat och hängig känner jag mig. Fast att shoppa är så kul.
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Igår hämtade jag Alice kl 14. Och sen fick jag byta 4 bajsblöjor innan hon skulle sova. Och en i morse. Så nu får hon vara hemma idag. Det känns som om det här bara kommer att gå runt, runt. Hoppas att ingen av oss är sjuk på jul. 

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

Agneta: Nä,vad tråkigt. Håller tummarna att ni är friska allihopa under julen.

Vart ska alla fira jul förresten? Vi ska till min moster i Vännäsby. Vi far dit mitt på dagen på julafton och ska sova över där. Ska även hälsa på min mormor som bor på ett äldreboende i Vännäs.

• Alice i Umeå

Vi kommer att vara hemma hos oss på julafton. Mamma, pappa, syster och hennes karl och min farmor kommer hit och firar med oss. På juldagen far vi ner till Övik och firar med Peters familj. Vi kommer att åka hem på juldagens kväll men då ska vi lämna Alice i övik för att vi båda jobbar annandagen. På kvällen kommer Peters föräldrar upp med henne.

• Alice i Umeå

Coolt, när man kollar in sin graviditet så står det att jag har 130 dagar kvar till förlossning, eller 1 110 000 ca sekunder kvar till förlossning. Det räknar ner hela tiden. Om man ser det i sekunder känns det ganska länge med över en miljon.

Svar på tråden Mina goa vänner!