• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

Annika: Förstår att du blir less när det blir hela dygn du är själv. Jobbar visseligen bara halvtid, men dom grejerna du räknar upp får jag jämt fixa själv, och det tycker jag är jobbigt, så jag förstår att det måste vara ännu jobbaigare när man arbetar heltid.
    Får man beställa ett par tossor? Vilka färger finns det och storlek. Hon har 23 i vanliga fall.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia

Annika: Såg just att du jobbar 75 % och inte heltid, men ändå

• Pingulina

Men Annica, P hjälper väl till med nåt iaf?? På morgonen, kvällen och natten är han ju hemma.

Mm, det går bra att beställa, kan ta med ett par när jag åker hem över jul. Har hon verkligen strl 23, är inte dom stora? För Nellie, Vinga, Conne och Moa (tror jag) har tagit strl 20 men det motsvarar 22, och Vicke och Thea har tagit strl 22 som motsvarar 24. Så du får själv bestämma, jag vet inte.

Detta får Nellies dagisfröknar i julklapp, det duger va?

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • litetknyte

Jättefint, Pingu. Har du gjort korten själv? De var pricken över i:et iaf.

Natti på er!

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Annika: Hi hi, Tindras dagisfröknar ska oxå få sånna ljus, så det blir jättebra.
    Angående storlekarna, hon har skor som är storlek 23, men dom är något för stora, men med ullstrumpor blir det bra. Hon går då bra i dom. Hmm,svårt med storlek. 20 blir kanske bra, men risken är att dom blir för små. Bättre med för stora kanske. Håller värmen bra ändå? Dum fråga kanske, jag vet inte. Färger?

• mysia

Annika: Jo,nog gör P saker hemma, men han kommer hem så sent, så jag måste göra maten och fixa allt med Tindra. Fast P brukar lägga henne på kvällen, enda tiden tillsammans dom har. ok, morgonen oxå, men eftersom jag inte ofta jobbar morgon så gör jag oftast bestyren med Tindra.

• Pingulina

Hmm, färger... det finns svart, mörkbrun, ljusbrun och vit (tror jag). Dom håller värmen bra även om dom är stora, ingen skillnad på så sätt, det är väl bara att dom blir lite otympliga om dom ska gå med dom (typ inne) men det gör dom ju inte så ofta, det är ju ändå mest i vagnen dom används.

Jasså, det var samma ljus Jag köpte på BOOM.

Camilla, japp, gjorde korten själv. Tycker också det blev fint

Näe, nu ska jag också sova. Natt natt!

• Emeraldy

Jättefina paket, Annika!

Nu ska jag joina Magnus i duschen och sen blir det sängen

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Pingulina

Haha Sara, ärú pilsk?

• Liloot
    Emeraldy skrev 2007-12-18 22:28:20 följande:
    Jättefina paket, Annika!Nu ska jag joina Magnus i duschen och sen blir det sängen
    You naaaasty little girl!

Ska gå och lägga mig och se finalen av America's got talent!

Godnatt!
    Thea 060514
Svar på tråden Mina goa vänner!