• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Liloot

Hej på er!

Har jobbat 11 timmar idag. Är helt död. Nu ska jag dö i soffan resten av kvällen!

Camilla: Rekommenderar Garaget varmt! Entrecoten va superb Oxbringan va tydligen ingen höjdare dock...

Sara: Prova tvätta strumpbyxorna innan du använder dom. Dom brukar ju kunna dra ihop sig rätt rejält ibland tycker jag.

Annika: Absolut kan vi klippa luggen i veckan! Är du arbetslös nu så du kan när som helst eller?

orkar inte skriva mer nu, återkommer.

Thea 060514
  • Pingulina

Haha Anna, näe, jag är arbetslös först efter nyår Men jag är ganska flexibel denna vecka då mesta tiden är administrativ.

Nu ska jag sooova, är hel i paltkoma efter världens godaste julbord ute i Skeppsvik.

Puss på er (utom Agneta då )

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • mysia

Har precis fått i mig lite mat efter pilatestränigen. Rätt jobbigt för magen.

Sofia: Vi klarar absolut av att bära ut cyckeln, vi är ju båda starka, eller hur?!

Angående strumbyxe pratet så är det samma här, att Tindra har mycket mindre storlek på dom än dom vanliga byxorna. 74/80 har hon som sitter perfekt. Men det beror oxå på vart man köper dom. Så extrem stor skillnad det är på dom olika affärerna.

Låter trevligt att äta på garaget, nära för mig. He he. Men jobbar på mellandagarna.

Åter till cityakuten

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia

Sofia: Tänkte inboxa dig mitt kontonummer, men det är nåt konstigt med min inbox. kan du skicka ett medelande åt mig, så kan jag se om det går då.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Liloot
    mamma till Viktor skrev 2007-12-17 19:40:39 följande:
    Jag skulle tycka det av mysigt att gå ut och äta utan barn fast med grabbarna, eller? Mellandagarna?
    Ja, det skulle nog funka... vilken dag?
    Thea 060514

Anna: Läste i din tråd att du fått feedback från Sjukvårdsrådgivningen. Annars har jag ingen aning, brustet blodkärl låter tråligt om det vara var en engångsföreteelse.... Har hon varit hård i magen och fått ta i mycket?

Jag vet inte vilken dag, vi får kanske göra en lista och se vad som passar bäst för alla men jag hade tänkt kanske torsdag?

Älskade unge!

Eller så tar vi det efter nyår, det är kanske nog mycket nu innan dess?

Älskade unge!
  • Liloot

Sofia: Nää, hon har inte varit särskilt hård, men däremot tar hon i massor när hon bajsar för hon tycker det är kul. Hon stånkar och stönar och drar ihop hela ansiktet som man gör när man "låtsas bajsar". Kan det va därför?

Nu ska jag gå å lägga mig, johan har inte kommit hem än. Han är på julbord på sävargården med handelsbanken.

Thea 060514
  • Emeraldy

Mina föräldrar kommer upp på juldagen och stannar ett tag (vet inte exakt hur länge) men jag kommer nog inte kunna träffas nåt under mellandagarna i alla fall.

Anna:
    Hoppas det går bra på 18-månaderskollen idag och att Theas mage är i form

Annika:
    Åh, vad mysigt det lät med julbord i Skeppsvik! Jag är egentligen inte så mycket för julbord, det finns inte så mycket jag äter, men just sånt där är ju mysigt i alla fall!

Här blir det till att bara vara hemma idag. Jobbet i helgen och rännandet på stan igår var lite för mycket, så idag blir det lugnt. Hoppas jag orkar ta tag i städningen.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
Svar på tråden Mina goa vänner!