• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Soff: Anders fick 3600 + nylön  upp 1600 kr ... *nice*

blocket kryllar ju av katter...

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • mamma till Viktor och William

Lyckost! Vi har ju bara jobbat för kommunen 1 månad så det blev inte så mycket för oss.... synd, det hade suttit fint!

Det brukar krylla av katter men aldrig när man vill ha en

Älskade unge!
  • Emeraldy

Hihi, Moa fick ett spelande julkort av gammelmormor idag. Gissa om det var populärt

Sussie:
    Kul för er att Anders fick upp lönen så bra!!

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie
    mamma till Viktor skrev 2007-12-20 13:37:19 följande:
    Lyckost! Vi har ju bara jobbat för kommunen 1 månad så det blev inte så mycket för oss.... synd, det hade suttit fint!Det brukar krylla av katter men aldrig när man vill ha en
    Aha det var därför , tyckte du fick lite.

KAtter

http://www.blocket.se/vi/14561876.htm?ca=2_s

http://www.blocket.se/vi/14360899.htm?ca=2_s

http://www.blocket.se/vi/14485247.htm?ca=2_s

Sara: Ja verkligen.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Såg nu att första länken är inte förns vecka 3... Men skönt under jul att inte ha en räddkattunge kanske...Över nyår osv.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • litetknyte
    Sussie - jahaaa, var det därför jag fick lön. Tack för infon, fattade ingenting, d brukar ju alltid stå 0 på lönespecen. Löneförhöjningen jag ska få blir ju inte förrän from januari. Jag fick hela 2200 kr. Tacksamt, speciellt när man inte väntat sig det.

Det gick hyfsat att ringa idag. Jobbet jag sökte kändes nästan som skrivet åt mig, men d finns ju många fler med min kompetens i denna stan så jag har inte så stora förhoppningar... men men, man kan inte mer än söka.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Det blev inge jobb ikväll heller. Har fortfarande inte kunnat äta så mycket och blir helt slut på av minsta lilla. Idag har jag och min mamma varit och handlat sista julklapparna och det mesta av julmaten. Känns skänt att få det avklarat. Så nu ska skinkan grilljeras, mums!!

Jag fick också min almanacka idag. Är nöjd. Fast träningsrutan kunde fått vara lite större. Men men.. Annars är den ju jättefin.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Emeraldy

Men vad trist det är när det inte skrivs nåt

Idag fick vi en liten sovmorgon, till 7:30, så vi hann inte gå till kyrkan för skolans julavslutning, som jag hade tänkt. Får försöka klara oss ändå

Agneta:
    Hoppas du snart känner dig bättre. Träningsrutan i almanackan tänkte jag bara ha som en liten sporre, skriva upp vad jag gör för att röa på mig, typ "promenad 50 minuter", och då behövs ju inte så mycket plats Vilken färg tog du på framsidan?

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie

Tänkte som du Sara... En liten Sporre. Efter några dagar bör man ju få lite dåligt samvete för att det alltid är tom.. *skratt*

Här är jag hemm med en liten tjej som inte har feber mer, men jag tog det säkra före det osäkra. Dock funderar jag på att fara på strömpilen, har lite o handla.

Ingen som vill mötas där?

Sen har jag ett problem... Min mens börjar bara tidigare och tidigare ... Har alltid haft fått den i månadsskiftet, men förra månaden kom den redan runt 25 o nu kom den redan igår alltså8-10 dagar tidigare.... Så surt.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Hörde att halva Umeå var på strömpilen så jag hoppar det

♥♥Cornelia 060420♥♥
Svar på tråden Mina goa vänner!