• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

Men oj Agneta. Lät ju inte trevligt. Hoppas du slipper kräkas nåt mer. Skickar en kram på avstånd.

Jag ska snart börja laga mat. Har lite ont i huvudet, hoppas det ger med sig med lite mat i magen. Vill ju kunna fara på pilates ikväll.

Älskar mitt lillgull Tindra

Tänkte svara sig lite snabbt Sara... Va roligt att det känns bättre efter att ha varit där! Det är ju helt fantastiska lokaler. Är supernöjd med avdelningen och fröknarna men som sagt jättetråkigt att Erik ska byra avdelning. Inskolningssättet tycker jag också var jättebra. Det blir ju ändå lite individuellt för vissa kanske man kan lämna redan andra dagen medan vissa kanske vill ha mamma hos sig några dagar innan man törs släppa taget. Även föräldern i fråga får ju en mjukstart och det borde ju passa dig Vet faktiskt inte hur ofta Melinda är där.

Jag tror också Moa kommer stormtrivas! Såg du mitt troll där idag då?

Lekhjälmen köpte vi på Maxi men dom finns lite överallt bla Barnens Hus....

Älskade unge!
  • mysia

Sofia: Har du tid att hämta cyckeln i veckan?

Krya på dig Agneta!

Annica: Ska försöka! Menar du innan helgen eller går det bra även då?

Älskade unge!
  • mysia
    mamma till Viktor skrev 2007-12-17 16:42:56 följande:
    Krya på dig Agneta!Annica: Ska försöka! Menar du innan helgen eller går det bra även då?
    Det går även i helgen. Men jag jobbar fredag 16:30-20:30 och lördag 9-14:30 bara så du vet. Och vid 14 tiden på söndag ska vi iväg på middag hos min pappa. Så det är lättast att finna mig hemma i veckan.
  • litetknyte

Sara - visst var det där precis utanför där vi bodde förut? Känner igen mig lite...

mysia - ahaaa, då förstår jag. Mest kött antar jag?

Agneta - gaaaaaaaah!! Säg inte sådär! Jag är livrädd för kräkan sen vi låg hela lilla familjen samma dag ifjol! Hoppas du mår bättre snart. Extra jobbigt med en bebbe i magen ju. Krya på er!

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Camilla: tror det mest är kött, men det finns säkert nåt vegitariskt oxå. http://www.garagetbbq.se/
    Är pilates en timme?

Nu ska jag gå och bada mitt lillgull innan bollibompa.

• Alice i Umeå

Glömde säga, vi köpte lekhjälm på Stadium.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Emeraldy

Usch då, Agneta! Hoppas det går över lika snabbt som det gjorde för mig!

Camilla:
    Ja, det var utanför er bilarna hade krockat. Värsta polispådraget så vi trodde att nåt spännande hade hänt

Sofia:
    Jag tycker också det är synd att den här Erik ska sluta men har vi tur kanske det kommer nån ny kille. Fram för fler män inom barnomsorgen

Jo, vi träffade Viktor och jag pratade lite med honom men han kollade på mig som jag var värsta UFO:t

Idag har jag varit på stan och shoppat lite. Jag älskar att göra av med pengar Men det blev inte så mycket inhandlat som jag ville. Två par strumpbyxor till Moa köpte jag, men shit, vad stora de är Köpte ett par på Lindex och ett par på H&M, båda i strl 86-92 och Moa fullkomligt drunknar ju i dem!

Köpte även två julklappar på Sagolika (20% rabatt ) En nattlampa i form av Barbapappa och en mätsticka att ha på väggen. Den har jag sneglat på ända sen Moa föddes. Den är i trä och så finns det plats att sätta i foton. Jättefin

Tack för tips om var jag hittar lekhjälm! Kom på att jag ska kolla på Coop i första hand, har en sån där rabattcheck.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Emeraldy

Kollade Garagets hemsida, oj, vad mycket gott det verkade finnas där! Det måste jag prova snart!

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
Svar på tråden Mina goa vänner!