• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Trist att det inte skrivs nått... Ja men skriv då Sara

Är ganska ensam här...........

♥♥Cornelia 060420♥♥

Hej hej! Idag har jag sovit läääänge för inatt ska jag jobba sedan är jag leeeeedig!

Tack för tipsen Sussie! Det vi söker är helst en svart eller grå katt med ev lite vita inslag. Ja det var synd att vi hamnade lite emellan där på lönen men vi har inte fått veta vad vi får för lönehöjning så det är ju spännande! Har hört att undersköterskor överlag fått jäkligt bra! Kul!

Ser ut som det blir några kronor över den här månaden också efter att räkningarna är betalda, alltid en lika skön känsla....

Annica: Är du hemma idag? Tänkte hämta cykeln i så fall!

Ikväll är det lilla julafton med några kompisar. Blir ju en kortis för mig eftersom jag jobbar men mysigt ändå. Alltid kul och "visa upp" lilltrollet också för dom som ser honom så sällan...

Hoppas jag får min kartong med CK idag! Beställde i förrgår så den borde komma!

Älskade unge!

Skönt att Conne är bättre!

Älskade unge!
  • Tuttie

Soff: håller du på CK fortfarane? Jag har en oöppnad kartong under sängen.

Ja vi har oxå pengar över denna månad, super lite räkningar.. så skoj.
    + att förra månaden så fick jag ju dubbel lön både timlön för augusti och sen månadslönen i november. Så jag plockade ut över 21,000 + anders lön så vi har kvar därifrån. Så skönt!!!!! Att äntligen vara på fötter igen ekonomiskt. Var lite tungt där i när jag var hemma med C. Men men efter regn kommer solsken heter det ju
    Är ju så kul att se sparkonto växa...

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Nu när vi bor så när dagis så behöver vi inte använda bilen så ofta så vi tankde en halvtank förra månaden så det var 251 kr *skratt*

Vi fyllde upp en halvtank när vi skulle till Örträsk sist... fler sånna räkningar

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    mamma till Viktor skrev 2007-12-21 10:41:52 följande:
    Skönt att Conne är bättre!
    Ja visst!

men hon är lite halvlös i magen idag... har jag märkt.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥

Haha ja det var en bra bensinräkning Våran va på 3500:-! Ja det var verkligen tufft under föräldraledighetstiden... *huvva*

Jo jag håller på med Ck på mitt egna lilla sätt

Älskade unge!
  • Tuttie

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Cornelia är så trött men vill inte sova. Har provat i över 1 timme nu. Brukar inte vara några problem alls att sova. O jag har 1000 saker att fixa. Precis som om känner på sig att man är stressad.

Blir helt galen!

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy

Nu skriver jag, Sussie

Moa bökade också mycket idag när hon skulle sova, men nu äntligen är det lugnt här

Alltid lika skoj med en extra slant. Vi får väl se när vår ekonomi kommer på fötter igen Fundersam Hoppas jag inte kommer vara arbetslös så länge...

Usch, påminn mig inte om CK Å andra sidan ser jag hemsk ut nu Usch, vad jag har svullat på sistone... Hoppas verkligen jag kan börja med nån slags träning efter nyår. Utan motion klarar jag verkligen inte att gå ner i vikt.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Pingulina

Ska väl skriva lite jag också då

Idag har jag haft en prio-Annika dag. Tog flexledigt från jobbet men lämnade Nellie på dagis ändå. Var och klippte lugg hos Anna på morgonen och sen mötte jag upp A på stan och så shoppade vi lite julklappar och kläder till honom. Och ett par skor till mig. Och sen åt vi lunch på invito. Och nu är jag hemma och ska packa och städa, det är så mycket skönare att komma hem till ett hyfsat fräscht hus. A ska hämta Nellie om en timme. Och sen kl.18 ikväll bär det av till Finland för att fira jul.

Skönt att det börjar ordna upp sig ekonomiskt för flera av er. Här kommer det bli betydligt sämre då jag blir arbetslös men det är ju tur att A har en bra lön iaf.

Viktminskning är en sak som står på min agenda när jag blir arbetslös. För då borde jag ju ha tid att komma iväg och träna ordentligt. Vill känna mig lite finare än jag gör nu när vi ska till Thailand.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
Svar på tråden Mina goa vänner!