Hej hej! Här är vi bara hemma idag. Mår lite bättre. Har fått i mig lite köttbullar och makaroner till lunch. Jo, för mig är också träningsrutan en lite sporre. Skriver alltid upp vad jag gör, typ promenad 40 min osv. Ska snart gå ut med mitt lilla troll, hon sover inte än heller. Men när vi är hemma blir det alltid senare än på dagis.
Här har det också varit ganska tufft ekonomiskt, det har varit mycket vabande och så men allting går ju. Vi fick en sopparäkning på 1500 kr ca.
Försöker städa lite men det går verkligen i snigeltakt. Men det känns ändå ganska lugnt. I morgon kväll ska lite vänner komma och vi ska ha en mys/glögg kväll. Det ska bli trevligt. Så jag har ju både idag och i morgon på mig att städa. Och sen blir det väl lite mer städning på söndag inför måndagen. Det jag nästan gruvar mest för är att gå igenom alla leksaker, vi ska rensa ut det mesta innan måndag för då får hon ju så mycket nytt. Kan nästan inte fatta att vi ska ha 2 års kalas nästa söndag, känns ju helt otroligt.