• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia
    Tuttie skrev 2007-12-21 15:23:01 följande:
    vad konstigt det vart.....
    ja,eller hur. Skulle säga åt Annika att köpa tossorna i storlek 20, mörkbruna. men hon hinner inte se det nu. Suck. Får messa henne
    Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia

Nån som har Annikas mobilnummer? Har ett nummer, men det står på Andreas, så jag vet inte om dom delar mobil eller vad?

• Tuttie
    mysia skrev 2007-12-21 15:27:41 följande:
    Nån som har Annikas mobilnummer? Har ett nummer, men det står på Andreas, så jag vet inte om dom delar mobil eller vad?
    Prova ring..dom är ju tillsammans,,, har inget batteri tyvärr kan inte kolla.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Alice i Umeå

Grattis Sara!! Eller hur det nu blir? Det är klart du ska tacka ja när du ändå inte har något annat. Det är ju bättre än att gå arbetslös. Du kan ju fortfarande leta jobb fast du jobbar där. Söt moa!!

Ja, det är väl att passa på att säga God Jul till alla med tanke på att det är många som ska bort. Vi kommer ju bara att vara borta på juldagen över dagen, annars kommer vi att vara hemma.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Pingulina

Lugn Annica, vi har ju dator i Finland också

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • litetknyte

Hej hej!

Ekonomin är inte vad den borde här inte... men å andra sidan så klarar vi oss ju iaf. Det kan alltid (?) vara värre...

Viktnedgången går åt motsatt håll över julhelgen, det är jag väl medveten om, men orkar inte bry mig just nu. Vill njuta av allt gott, det e såååå trist att pointsa ju...men efter nyår då j-ar.

God jul alla som åker bort!

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia
    Pingulina skrev 2007-12-21 15:38:14 följande:
    Lugn Annica, vi har ju dator i Finland också
    Ha ha.ok. phhu. messade just dig iallafall, vet inte om det var ditt nummer eller inte.

God jul alla. Nu ska jag äta innan jag far på jobbet.
  • Emeraldy

Haha, jag sabbar hela tråden med Moas bild Vet inte vad som hände, måste vara Beta-versionens fel

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
Svar på tråden Mina goa vänner!