Hund i väska?!
Någon som bär omkring med sin hund i väska?
Eller någon som har köpt en väska just för att kunna bära sin hund i den?
Varför?
OCh vad har ni för hund?
Jag är på riktigt nyfiken.
Någon som bär omkring med sin hund i väska?
Eller någon som har köpt en väska just för att kunna bära sin hund i den?
Varför?
OCh vad har ni för hund?
Jag är på riktigt nyfiken.
jisses ,vad finns det för konstiga folk egentligen.
ha hund i väska för att det är gulligt????
herregud.
har faktiskt läst några inlägg där det stått klart och tydligt att de vill ha sin hund i väska för att det är gulligt och även att dom vill ha sin hund som accecoar.
man ska låta djuren få använda sina ben tycker jag. visa bär ju runt sina vänner hela tiden men de besämmer de väl själva bestämma hur de vill göra. men ta inte med dem i affärer. för det så jäkla fel
tycker det är tragiskt att det faktiskt finns människor som ENBART skaffar sig en liten söt hund för att kuna klä den ,bära runt den i väska och visa upp sin lilla hund.
nu säger jag inte att det inte kan vara praktiskt med väska/kläder exempelvis om man har en hund som lätt fryser eller en hund som är så liten så den riskerar att bli trampad på ute på stan.
MEN det finns vissa gränser tex,skor (om inte hunden behöver ex skyddssko) ,nagellack ,mössor osv det är ren idioti enligt mig.
Tittar man på americas funniest home videos så kan man emellanåt se "roliga" klipp med små hundar med skor på tassarna som går helt hysteriskt....att folk ens tror att hunden gillar det då?
Sätter man på sin hund kläder för skojs skull och hunden tydligt visar att den känner obehag eller skämms osv då är det ren djurplågeri tycker jag.