• LillaLulla

STORA tatueringstråden!

Dagligen poppar det upp lite diverse trådar om tatueringar, så jag tänker att det vore roligt att samla dem alla på ett ställe. Här på effell finns det också några riktiga tatueringsproffs, så kanske vi nybörjare kan få lite råd av er här? (Rättare sagt: Det vi EGENTLIGEN vill se är en rejäl catfight om vilken salva som är bäst eller liknande! )

Folk som undrar varför i helvete man alls skaffar sig en tatuering är också välkomna. Men det är inte tänkt att hela tråden ska gå ut på det, så variera er lite också.

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-06 15:29:18:
    www.bmeink.com/
    www.gaddad.se/
    www.tattoo.se/

- Där finns det hur mycket bilder som helst att dreggla över och inspireras av.

www.myfonts.com/
    www.dafont.com/

- Olika typsnitt på text.

...sedan är ju google också ett bra verktyg om man vill hitta nåt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 22:14
    Trådstartaren bestämmer: Man får prata om piercingar här också. Så.

• Svar på tråden STORA tatueringstråden!
  • Libellula

Ingen noterade mitt lilla hjälp om motiv till rumpan men jag tror jag kommit på det själv ändå! *slappisar* ASG
    Skojar bara med er!

• Verkligen
    Libellula skrev 2007-12-29 23:46:35 följande:
    Ingen noterade mitt lilla hjälp om motiv till rumpan men jag tror jag kommit på det själv ändå! *slappisar* ASGSkojar bara med er!
    Det missade jag...Ska du gadda rumpan?
    Min bror, som då har ett 30tal gaddningar har Seb Macahan på ena och JR Ewing på andra.. Asballa.. Han moonar gärna på fest..
    Kent 29/2 och Kent 21/3 2008!!!!
  • Libellula

Hehe! Frän kille!!!
    jag har kommit på vad jag ska ha på rumpen min! Tro,hopp och kärlek fast ett brustet hjärta... Han som hade sönder det ska tatuera det... Han lär nog att förstå vad jag menar... hehe.

• Verkligen
    Libellula skrev 2007-12-30 01:17:45 följande:
    Hehe! Frän kille!!! jag har kommit på vad jag ska ha på rumpen min! Tro,hopp och kärlek fast ett brustet hjärta... Han som hade sönder det ska tatuera det... Han lär nog att förstå vad jag menar... hehe.
    Haha..Vilken pik..=)

Min bror har dom mest galna gaddningarna.. En text han har på ryggen är felstavad ( dom var fulla ) så därunder ska han nu tatuera in, Oj det blev lite fel för vi var fulla..
    Sen har han gaddat snorren.. Men han gör grejer som man bara garvar åt..Helskön..
  • Libellula

Han verkar vara en cool kille din bror!! är han i lämplig ålder samt singel?*asg*

• Verkligen
    Libellula skrev 2007-12-30 01:25:53 följande:
    Han verkar vara en cool kille din bror!! är han i lämplig ålder samt singel?*asg*
    Han är 31 tror jag... Bra koll.. Och väldigt singel.. Jobbar som djuphavsdykare..=) Nåt mer du vill veta eller kan jag skicka över honom nu?
  • Vickyb
    Libellula skrev 2007-12-29 23:46:35 följande:
    Ingen noterade mitt lilla hjälp om motiv till rumpan men jag tror jag kommit på det själv ändå! *slappisar* ASGSkojar bara med er!
    SCAN?
    ღ Älskar mina två underbara små flickor ღ
  • Vickyb

ja.. haha.. själva skanmärket är ju tufft på skinkan?

ღ Älskar mina två underbara små flickor ღ
  • MalinGBG

Haha!  Måste få berätta.
    Sist jag var hos min tatuerare berättades det att det var en kille där inne och fick sig ett par vackra bröstvårtor intatuerade på skinkorna Skrattande Undrar om det e läckert?!

No remorse what so ever That is how sick I am
Svar på tråden STORA tatueringstråden!