• LillaLulla

STORA tatueringstråden!

Dagligen poppar det upp lite diverse trådar om tatueringar, så jag tänker att det vore roligt att samla dem alla på ett ställe. Här på effell finns det också några riktiga tatueringsproffs, så kanske vi nybörjare kan få lite råd av er här? (Rättare sagt: Det vi EGENTLIGEN vill se är en rejäl catfight om vilken salva som är bäst eller liknande! )

Folk som undrar varför i helvete man alls skaffar sig en tatuering är också välkomna. Men det är inte tänkt att hela tråden ska gå ut på det, så variera er lite också.

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-06 15:29:18:
    www.bmeink.com/
    www.gaddad.se/
    www.tattoo.se/

- Där finns det hur mycket bilder som helst att dreggla över och inspireras av.

www.myfonts.com/
    www.dafont.com/

- Olika typsnitt på text.

...sedan är ju google också ett bra verktyg om man vill hitta nåt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 22:14
    Trådstartaren bestämmer: Man får prata om piercingar här också. Så.

• Svar på tråden STORA tatueringstråden!
  • Malin 79
    Csve skrev 2008-01-17 17:44:35 följande:
    ja precis nåt sånt.. fast lite mer "trädigt"vad fin den var! hur kändes det där?
    tack,, de e egenrligen en symbol förmin familj,,tyckte de var för många namn att skriva,, jag dottern e fjärilarna då e bara två tjejer i vår familj och mannen och grbbarna e löven

de gick väldigt bra faktiskt,,visst kändes de men inte mer än så,,

nu tänkte jag göra sex stjärnor påmagen tro jag för en för varje barn,,

nån som har stjärnor på magen som vill visa sina vore snällt
  • chess1979
    its nice to be hated skrev 2008-01-17 14:36:02 följande:
    Va? Tog du bedövning ?
    japp, jag är en feg potta ja det var emla salva från sjukhuset
    ♥ nu är vi 6 i familjen♥
  • Fragile Angel
    chess1979 skrev 2008-01-18 08:03:48 följande:
    Smärtan är lite av "tjusningen" med att tatuera sig ju .
    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • its nice to be hated
    chess1979 skrev 2008-01-18 08:03:48 följande:
     lite roligt det gick bra iallafall då   vad blev det för något?

lite ot, men det är inte du som är förtjust i corvetter ?
  • its nice to be hated
    Valkyriah skrev 2008-01-17 19:56:57 följande:
    Snygging Glad över att jag lyckats charma någon
     Klart

Du får se till att bli rik nu så du kan fixa mina gaddar
  • anna apelsin

Hej!

Här kikar jag gärna in!

Är intresserad av tatueringar, och har dessutom en sambo som håller på och ska lära sig tatuera

• aihpoz

Tycker ni att min 3:e som ska vara på vänster underarm ska ha samma stil som de två övriga tatueringarna jag har eller ska jag göra ett helt nytt motiv ev med färg? Jag vet ju vad jag vill och har tänkt men det är alltid kul att höra andras åsikter..

• meic

DEFENETIVT samma... bättre att hålla dig till det så att det blir symetriskt, och vill du sen göra mer så går ju det jättebra, men gör detta till en helhet först. Tycker jag...

aihpoz skrev 2008-01-18 14:44:09 följande:
    Tycker ni att min 3:e som ska vara på vänster underarm ska ha samma stil som de två övriga tatueringarna jag har eller ska jag göra ett helt nytt motiv ev med färg? Jag vet ju vad jag vill och har tänkt men det är alltid kul att höra andras åsikter..
  • its nice to be hated
    aihpoz skrev 2008-01-18 14:44:09 följande:
     Tycker det blir för mkt om du fortsätter i samma stuk. Så jag skulle göra annat..
Svar på tråden STORA tatueringstråden!