Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

Hej zynk!

Vi tänkte oxå va dåliga föräldrar och ta upp Petter ur bilbarnstolen i bilen idag... Han somnade direkt vi åkte från Karlstad och sen vaknade han när vi stannade till i Örebro... Sen SKREK han hysteriskt till Enköping, vi gjorde ett stopp för att försöka lugna honom men icke... Usch va dåligt man mår!!!! Sen hade jag precis övertalat Mr P att vi skulle stanna i Hummelsta för att jag skulle kunna gå ur och gå lite med honom men han somnade om en minut innan vi kom dit och sen sov han tills vi kom hem...
    Som tur är verkar de fort glömma vilka dåliga föräldrar de har och han var samma solstråle som vanligt när jag fått in han i lägenheten... Nu ligger han tvärs över sin far i sängen och sover... Min lilla fantastiska skatt!!!!

• Kerpet1

Ha ha ha! Barbapappa! Känns igen!

• Kerpet1

Godnatt era tråkmånsar! Nu ger jag upp min väntan på att ni ska va vakna och går och lägger mig brevid min lilla älskling!

sov gott!

• Kerpet1

Godmorgon!

Ville sova längre men det ville inte Petter...Grrrrrrrrrrrrrrr!!!! Var lite sur på honom...

Ska gå och sätta på kaffe... eller tar en kopp av Idis!

Petter är bättre, fast hostig

• Kerpet1

Godmorgon!

Ville sova längre men det ville inte Petter...Grrrrrrrrrrrrrrr!!!! Var lite sur på honom...

Ska gå och sätta på kaffe... eller tar en kopp av Idis!

Petter är bättre, fast hostig

• Kerpet1

Hej Malu!

Vilken liten filur som ligger och sover när mamma vill känna buffar!!!!! Skönt att det kom igång sen iaf!
    Ja, frågan är om det är bra eller inte med en sån där hemma-doppler! då skulle man väll bli jättetokig om inte den gav utslag... Fast jag förstår att du är frestad att skaffa en!
    Vilken vecka är du i nu? 23 nånting?

• Kerpet1

Malu! Jag och Mr P brukade skämta om att man skulle göra inbrott och sno en UL-maskin!!!! Sen fick jag ju syn på de där bärbara UL-maskinerna som de hade på förlossningen där jag gjorde mina överburenhetskontroller, en sån skulle man ju ha!!!! Fast då fick jag ju göra ul varje dag så det kliade inte lika mycket i fingrarna...

Hej Pess! Jaha, så då har de börjat flytta in då... jag är sjukt sugen på att få se Sid nu för jag har sett bilder på deras hemsida och han ser STOR ut!!! Sen vore det ju trevligt att få träffa den bedårande Lovisa oxå!!!

• Kerpet1

Hej Joyce! Kan säga att ALLT blir bättre vid ca 3 månader... och sen faller allt på plats mer och mer... det där ,med sömnen och att få dem att komma till ro var en kamp vill jag minnas...
    Kram till dig!

• Kerpet1

Malu, jag har för mig att det var du som lugnade mig när jag var nojjig för att åka till Åland i vecka 28... det finns sjukvård på andra ställen än Sthlm... fast jag förstår dig!!!! (och skulle satsa på Östersund framför Mora...)

• Kerpet1

Jag har aldrig åkt helikopter, så man får se det possitiva!!!

Dessutom så är jag dum i huvudet som tror att man bara kan föda barn tryggt i Stockholm... snacka om hybris...

Svar på tråden visparnas tråd # 6