visparnas tråd # 6
Halloj!
Tebax hemma efter dagens ansträngande promenad... Nu är jag värd nått fettbildande, men som tur är finns det inget hemma...
Halloj!
Tebax hemma efter dagens ansträngande promenad... Nu är jag värd nått fettbildande, men som tur är finns det inget hemma...
Ja nog är det så... men själv fattar man inte att de vågar va så nonchalanta, Hjälp om nått skulle hända för att jag varit ute och hoppat med en häst!!!! Själv var jag ju nojjig för att jag och Mr P åkte omkring på en moppe i två veckor i thailand förra julen, och dessutom åkte en liten sväng på en vattenskoter...
Nej nu ska Petter få mat, Idag blir det Pumpapuré med kokt skinka... låter inget vidare men han gillar det.
Sen ska vi nog göra en fruktsorbé... lite extra blir det nog så mamma får smaka oxå!
Malla! du har en points där! tappade all den lilla kondis jag hade redan dan efter plusset, var tvungen att GENAST säga upp mitt träningskort... ha ha ha!!!!
Ledsen Maskros! Menade inte att såra, men du ser vad jag är fördomsfull... kanske beror på att jag bott i skogen och haft torsby sjukhus som enda alt. det kallades i folkmun Lekstugan...
Angående morgonens Telitubbies-disskusion...
www.aftonbladet.se/nyheter/article495953.ab
johansjolander.blogspot.com/2007/05/gr-teletubbies-oss-homosexuella.html
Hej Lilja! Ja det kanske vi ska va glada för... att torsby inte har nått bb längre, har hört vissa riktiga godingar om dem...
Ja, du om nån vet väll det där med skidor...
Zynk! Tack för bilden! Visst ser han bögig ut?!?!?!? Mr P har nu förbjudit oss att titta på detta, ha ha ha!
PESS!!!! Tack för Babblarna! Petter är så förtjust så det finns inga gränser, han skriker rakt ut och viftar med armar och ben...
Va dött det var här då!!!!
Men Malu har slutat mysa i soffan iaf!
Maxie; va kul med dop. Fast jag säger som Malu, du får väll hjälp???? Jag planerade och tyckte jag hade koll men sen ville inte riktigt Petter vara med på noterna när jag skulle duka och laga mat på fredagen... ångrar att jag inte bett någon vara barnvakt åt honom (hur tänker man????) Som tur var dök min bästa kompis som är världens bästa kock (och vän) upp kvällen innan och styrde upp det hela, men sen hade jag dåligt samvete för att hon fick göra så mycket... Jag hade fixat två elever oxå som hjälpte till med servering och disk under dagen, suveränt, värt varenda spänn...
Själv tyckte jag att jag planerat så bra då allt var kallt, men det blir en del ändå...
godmorgon!
Idag kan jag bjuda på kaffe...
Jag och Petter ska städa idag... blääääääääää, men det behövs då vårt hem ser ut som ett bombat horhus...
Sen är det här med att säkra lägenheten... Måste, måste, måste...
Petter städar inte... han tittar på telitubbies... han är sin fars son som sagt.. städar inte...
Men när han tröttnat på tv´n så får han sitta och kolla när jag städar, men som det låter här just nu så lär han inte tröttna på ett tag, ha ha!
Vad är det som är så kul med de här fyra figurerna???? Jag tycker nästan de är lite småäckliga...
Malla! M kan få flytta in här ett tag om Städning är hans grej, fast du kanske inte vill ha min soffpotatis...