visparnas tråd # 6
Kolla B som kan gå så fint! Wow! Tror man ju aldrig att det ska hända...
Idis! Är det sant? när åker ni då? Fy va avis jag blir!!!! Vi snackade thailand i dag oxå, fast vi ska inte åka förränn om ett år...
Kolla B som kan gå så fint! Wow! Tror man ju aldrig att det ska hända...
Idis! Är det sant? när åker ni då? Fy va avis jag blir!!!! Vi snackade thailand i dag oxå, fast vi ska inte åka förränn om ett år...
Har huvudvärk... mår illa... skriver imorgon istället!
Kram på er!
Hej!
Maxie! ett tips är att ha nån smaksatt olja i Cous-cousen så det inte blir torrt... förr gjorde jag alltid parikaolja, men nu har jag upptäckt värsta smarta grejen, blanda i aijvar! Blir skitgott! Och smidigt, bara öppna burken och i med det! Sen kan man ju ha i grönsaker av olika slag och koriander passar jättebra i cous-cous! Dessutom är cous-cous sallad drygt...
Jag brukar göra potatis sallad oxå med harricout vertes och rödlök... sen gör man vinegrettsås med dijonsenap i, kan även ha i fint hackad knaperstekt bacon!!!!! kanongott!!!!
Nu ska jag och petter ut i solen!
Kram
Halloj!
JAg mår bara bra, Zynk! Förrutom att jag tog fel på tvätttid, trodde jag skulle tvätta ikväll men det var igår så nu ska jag precis smyga iväg och svart-tvätta lite...
återkommer
tebax från "svart-tvätten"....
Jävla skit! När jag satte mig i soffan sprack brallorna!!!!! Jag som hittat ett par gamla som faktiskt satt väldigt bra... Trots allt så beror det nog inte bara på mitt breda arsle utan jag vill minas att jag haft ett par såna här förut samma modell som oxå sprack lätt...
För nu ska ni hör och häpna; Idag sa Mr P att han tyckte att jag verkligen gått ner i ikt och att det syntes väl!!!!!!! Wow! han skulle ALDRIG säga det om det inte var så, så jag är ändå ganska nöjd, trots spruckna byxor.
Appropå Petter så har jag nu ett dilemma... Jag tror inte det är RS som han har utan det var nog en förkylning plus att han säkert har trånga luftvägar... därav hans rosslande...
Nu känns han nämligen helt frisk! Vilket ju är kanon. Jag vill gå på babysimet med honom i morgon men vet inte om det är dumt... Han har typ bara hostat en gång idag och han är inte snorig längre... Åh, kan inte bestämma mig... Men så tänkte jag att man behöver ju inte göra så många dyk med honom... (vi brukar göra typ hundra eftersom Mr P är så DAMP-skadad)
Mr P är tveksam, men jag har iaf bestämt att han tar med badväskan på morgonen och sen så ska jag känna efter under dagen.
Vilka I-lands problem, eller hur?
kram
Det är ju just vad jag är... "var ska sleva va? om inte mett i gryta"...
Ja det var nog tre veckor sen han blev sjuk...
Fast det är ju DEN RISKEN jag inte vågar ta! att smitta ERA barn!!!!! Babysimsbarnen känner jag ju inte, he he he!!!!
Nej, skämt åssido så tror jag inte att han smittar nån...
VI VILL träffa er oxå!!!!!
Förresten, såg att Alva trillat, eller rättare sagt hoppgungan gått i sönder!!!! Tråkigt! men det är väll tyvärr sånt som händer även om det inte är kul och det var ju tur att hon inte slog sig.
Du får väll testa vintermössa och durkslag då!!!!!
Vi är slöa med att hänga upp Petter i gungan, ska försöka komma ihåg det i morgon, vi har ju 2 stycken oxå!!!! Man ska inte ha för mycket saker, då används det inte!!!!
Jam, kollade de ditt snitt oxå?
Ingen har kollat mitt... Har precis upptäckt att magen är deformerad... har som ett "hål" i magen och ingen känsel runt detta... ser skitskumt ut... sitter ett par cm över snittet...
Usch, jag som trodde att det fanns hopp om att magen skulle kunna se hyfsad ut igen, nu är jag nojjig...
Nej, nu är det matdax och sen ut i solen!
Hjälp!
Vi har både gåstol och hoppgungor som sagt... kanske tur att vi är "lata" och inte använder dom så mycket...
Jag har precis varit och köpt värsta chokladtårtan... här ska frossas!
Har oxå köpt en present till Mr P från Petter... själv har jag gett upp möjligheten att Mr P kommer ihåg Alla hjärtans dag... hur man nu kan missa att det är det idag... tror dessutom att han har 13 spänn på sitt konto så möjligtvis kanske det blir en repris på de ruttna tulpanerna han köpt på statoil till mig för 2 år sen... Ha ha ha!!!!
Vad har ni med exemplariska män fått för nått fint idag då?