visparnas tråd # 6
Den deformerade magen kanske kan bero på fetma oxå... ska ge den några kilos nedgång till och kanske lite träning, men fortsätter den se ut så där så ska jag nog kolla vad det beror på...
Den deformerade magen kanske kan bero på fetma oxå... ska ge den några kilos nedgång till och kanske lite träning, men fortsätter den se ut så där så ska jag nog kolla vad det beror på...
Halloj Fisken!!!! Och alla andra!
Måste kolla Gordon Ramsley på femman klart, sen kommer jag åter till er...
Oj oj oj! Jag tycker det är ruskigt kul att se när Gordon skäller ut "Restaurangägarna" och kockar och servitriser!!!
Här har det för en gångs skull druckits vin... en fin flaska crozes hermitage... Åh ätits alldeles för mycket chokladmoussetårta... väldigt god...
Det blev inget babysim, vi bestämde oss för att vänta en vecka ill så att han är helt hostfri (om han nån gång blir det)
Min man hade glömt blommorna... Har nu lovat mig ett bidrag till klädkontot...
Så jag är rätt nöjd faktiskt...
Ingen som vill prata här? Det är väll lika bra att gå och lägga sig då...
Kram på er!
Här är jag... fastnat i ett dataspel, ajabaja... har inte gjort det sen jag gick över tiden...
Halloj!
Här har jag och Petter syndat med lunch på pizzeria... fast vi har promenerat oxå!!!
Va kul med Bar Mitzva!!!! Blir det ringdanser oxå? Älskar Judiska fester! Det är lite mer drag än våra konfirmationsfester och bröllop! Känns dock lite krångligt att konvertaera till Judendomen för festernas skull... Skulle ju inte heller vilja låta bli att äta bacon och havskräftor, och kanske inte låta dem skära i Petters pillisnopp...
Vi har nyss haft bajskalas här, oj oj oj, var kom de mängderna ifrån????
Malu, det finns schyssta ammnings-linnen på HM, hänger vid gravidtrosorna...
Gokväll! Helt slut... ska krypa nerhos mina prinsar nu... Godnatt!
Ha ha ha! Zynk är fortfarande påloggad!!!!!
Inge sova här...
Jag är lite dragen på rödvin... Min bästa vän från GBG är här
paus...
petter vaknade... ligger nu i knät och dricker ersättning...
idag voltade min jävla skit barnvagnPetter flög ur, men det gick bra iafsom tur var...men faan va nojjig man blir!!!
Grattis idis!!!