• Kerpet1

visparnas tråd # 6

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden

• Svar på tråden visparnas tråd # 6
  • MallaMojs

MaLu - hoppas det går bra! Men hittills har det väl inte varit någon påverkan på tappen?

...jag var helt säker på att de skulle mäta min, eftersom jag gick på täta kontroller och tvillingar medför än mer belastning. En läkare som jag frågade sa att det bara var onödigt att vara därinne å "hålla på"

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Joyce

godmorgon!

Fisk: Grattis i efterskott!

Mirren: Nope här finns inget husintresse Dock är vi väldigt sugna på större lägenhet, helst i samma område där vi bor nu. Stugan är mer tänkt som en stuga, inget permanet Är det bättre i magen nu?

Kerpet: Nytt liv minsann. Jag skulle också behöva gå och lägga mig tidigare på kvällarna. Jag är sämst på det.

MaLu: Ja verkligen smart med hundkorg! Här har vi kört med rullade filtar Jobbiga dagar för dig nu men skönt att du får komma till kuratorn. Kram på dig

Morrisen: Hur länge ska du vara borta? Det kommer säkert att gå finfint - se till att njuta av nätterna

• MallaMojs

Är det där tidigt, Kerpet?? Här somnar M som bekant på soffan vid 21-tiden och jag kryper ner bredvid Izabella en timme senare

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Idis 76

God morgon!

Har en ledig förmiddag så jag ska passa på att fika med en kompis som har en son som är 3 månader!

Natten har varit skrikig, amning 4ggr.

Ma Lu: Smart med korgen, att man inte kom på det! Hoppas att mätningen kommer att gå bra!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Kerpet1

Jag tar oxå kaffe!!!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trött, trots att jag och P har tagit oss en lur... han sover vidare men min mobil ringde och väckte mig!!!!

• Idis 76

Zynk: Ja tar gärna lite kaffe. T sover just nu så att mamma får vika lite tvätt... *suck*

Kerpet: Visst är det typiskt att telefonen alltid ska ringa när man vilar.

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • zynk

Inte bara jag som är trött ser jag. Farligt att lägga sig tidigt - inte blir man piggare iaf!
    Jag bjuder på nikotinfritt snus också ! Och längtar efter lite gift .

Svar på tråden visparnas tråd # 6