• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Mia O
    Svar på #210
    Haha...ja, precis!
    Bevabus skrev 2008-03-13 22:12:56 följande:
    *tihi* jag älskar dom där stunderna när Nisse sitter med någon eller några ur besättningen på båten och har uuuutråkigt :P Dom rolgiaste kommentarerna kommer ju alltid då Mia O skrev 2008-03-13 22:09:30 följande:
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-13 22:09:10 följande:
    jag tror hon var i en sån chock att hon inte ens tänkte på kameran dom höll sig ju även på ett visst avstånd.men det är ju även detta skälet som står till grund för varför det inte blir en fjärde säsong. vissa personer gillar inte att bli filmade under situationer som dessa. antingen att man är ledsen över nåt eller att man är på fyllan..
    Jag vet inte, jag skulle inte velat det. Dessutom kan det ju riva upp gamla sår när programmet sänds. Hände ju ganska nyligen ändå.

De får skyllan får bara skylla sig själva om det är så dumma och ger sig ut och kör tycker jag
  • Bevabus

Inte jag heller, kan inte kännas bra i just denna kvinnas fall.

Haha håller med helt o hållet! Jag tycker det är bra att dom fångas på film. Då kanske dom inte gör om samma misstag igen.

mintchocolate skrev 2008-03-13 23:17:58 följande:
    Jag vet inte, jag skulle inte velat det. Dessutom kan det ju riva upp gamla sår när programmet sänds. Hände ju ganska nyligen ändå.De får skyllan får bara skylla sig själva om det är så dumma och ger sig ut och kör tycker jag
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-13 23:23:35 följande:
    Inte jag heller, kan inte kännas bra i just denna kvinnas fall.Haha håller med helt o hållet! Jag tycker det är bra att dom fångas på film. Då kanske dom inte gör om samma misstag igen.
    Oj, konstigt att du förstod vad jag skrev. Man kan ju tro att jag var full. Men som sagt, rätt åt dem! Hoppas de blir avskräckta!

"De får skyllan" ska i alla fall vara "De på fyllan", för andra som kanske inte förstod det, haha.
  • Guldstjärnan

Om ni vill veta Nisses ålder så sa han den i förra säsongen,och då är de inte så svårt att räkna ut hur gammal han är idag...

• Guldstjärnan

Beverly :Lite nyfiken, Blev de något brev till Nisse

• Bevabus

jag såg tyvärr inte hela förra säsongen, men som sagt, vi vet hans ålder

Guldstjärnan skrev 2008-03-14 11:56:34 följande:
    Om ni vill veta Nisses ålder så sa han den i förra säsongen,och då är de inte så svårt att räkna ut hur gammal han är idag...
  • Bevabus

har haft ett skrivet och klart ett bra tag nu :P
    ska skicka iväg det snart kommer aldrig för mig att fixa med frimärken och så även fast det är enkelt haha :P jag är lat helt enkelt

Guldstjärnan skrev 2008-03-14 11:58:21 följande:
    Beverly :Lite nyfiken, Blev de något brev till Nisse
  • Mia O
    Svar på #217
    Vad kom vi fram till vilken hans ålder är?
    Bevabus skrev 2008-03-14 13:21:04 följande:
    jag såg tyvärr inte hela förra säsongen, men som sagt, vi vet hans ålder
  • Mia O
    Svar på #217
    Menade ni, förstås...fniss...inte vi..
Svar på tråden Kustbevakarna