• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bevabus

han fyller 30 år i augusti oavsett on Nisse vill att det ska komma ut i tv eller inte mohahaha
    Mia O skrev 2008-03-14 20:31:40 följande:

Svar på #217Vad kom vi fram till vilken hans ålder är?
  • MicaJ

Är det fler än jag som inte kan titta på avsnitt 4 & 8 på webb tv:n på Kanal5? Dom andra avsnitten funkar bra men just 4 & 8 så blir det bara vitt där själva webb tv :n ska vara.

• Vardagspoesi
    MicaJ skrev 2008-03-15 09:57:21 följande:
    Är det fler än jag som inte kan titta på avsnitt 4 & 8 på webb tv:n på Kanal5? Dom andra avsnitten funkar bra men just 4 & 8 så blir det bara vitt där själva webb tv :n ska vara.
    Jag kan inte heller se dessa avsnitt. Finns inte ens med på listan på min "webbtv". Fundersam Märkligt! Jag som så gärna vill se avsnitt 8 igen.
    Tillsammans är vi starkare än Bamse, klokare än Skalman & coolare än Batman
  • MicaJ

Ja, det var ett bra avsnitt Om man går in på "deras sida" och sedan väljer avsnitt där till vänster så finns dom avsnitten med. Men som sagt, dom går inte att spela upp ändå - illa!

• Bevabus

det där hände mig för några veckor sen också! jag mejlade kanal5 och dom tog genast hand om problemet

MicaJ skrev 2008-03-15 09:57:21 följande:
  • MicaJ
    Bevabus skrev 2008-03-15 12:30:35 följande:
    det där hände mig för några veckor sen också! jag mejlade kanal5 och dom tog genast hand om problemet
    Jaså? Jag mejlade dom igår ang detta. Vad gjorde dom då? Var det samma avsnitt, eller ja 4:an iaf eftersom det åttonde inte var sänt då?
    Funkar alla avsnitt för dig nu?
  • Vardagspoesi

Jag har för mig att jag inte kunde se avsnitt 2 förut på webbtv:n, då den bara buffrade utan att visa avsnittet, allt blev bara svart. Tog några dagar innan det började fungera.

Men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge, enligt ordspråket.

• Bevabus

dom fixade det ...
    alltså, jag vet ju inte vad dom gjorde..kanske laddade upp avsnittet om igen. men efter typ en dag så funkade det. det är bra om man berättar för dom att nåt är fel eftersom att dom kollar ju inte sina videos själva om dom funkar eller inte.

det var samma avsnitt för mig som för mariasthlm. det buffrade och sen var det vara svart i flera dagar. efter några dagar så mejlade jag dom och sen fick dom det att funkar (Y)

MicaJ skrev 2008-03-15 13:12:18 följande:
    Jaså? Jag mejlade dom igår ang detta. Vad gjorde dom då? Var det samma avsnitt, eller ja 4:an iaf eftersom det åttonde inte var sänt då?Funkar alla avsnitt för dig nu?
  • Vardagspoesi

Nu finns avsnitt 8 i webbtv:n Äntligen!

• mintchocolate

Min pojkväns chef sa att vi skulel tänka på att de har nya glasögon i varje avsnitt. Antagligen är de sponsrade.
    Antar att han menar solglasögon, har inte sett att någon har vanliga.

Är det något ni har tänkt på?

Svar på tråden Kustbevakarna