• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bevabus

hihi :P jag har inte pallat att skriva nåt här än :P
    Ja alltså, jag fick reda på vem Zara var efter första säsongen, att hon var skådespelare i "Tre kronor". Jag kommer ihåg serien, men jag såg den aldrig Har för mig att den gick på tv under "Rederiet" och "Vänner&Fiender" perioden va?
    Då var jag på gränsen för liten för såna där serien, men jag kollade på en del utav dom

• mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-22 15:11:52 följande:
    hihi :P jag har inte pallat att skriva nåt här än :PJa alltså, jag fick reda på vem Zara var efter första säsongen, att hon var skådespelare i "Tre kronor". Jag kommer ihåg serien, men jag såg den aldrig Har för mig att den gick på tv under "Rederiet" och "Vänner&Fiender" perioden va?Då var jag på gränsen för liten för såna där serien, men jag kollade på en del utav dom
    Tur att du kommer ihåg den i alla fall *pustar ut*
    Jo, men det var nog under den perioden. Gick nog några såpor samtidigt.

Näst sista avsnittet av Kustbevakarna tyckte jag att de sa, så då blir det väl sista nästa gång då
  • Bevabus

aa det där var det 9:e avsnittet, så nästa gång är det sista så jäkla sorgligt...vill inte att det ska ta slut! fan asså! jag förstår varför dom måste sluta...men det är så dumt ändå bara...dom som gör dom här brotten får väl skylla sig själva ändå. sen är det ju en annan sak med den personen som hade förlorat sin make..

mintchocolate skrev 2008-03-22 15:47:36 följande:
    Tur att du kommer ihåg den i alla fall *pustar ut* Jo, men det var nog under den perioden. Gick nog några såpor samtidigt.Näst sista avsnittet av Kustbevakarna tyckte jag att de sa, så då blir det väl sista nästa gång då
  • Bevabus

Hm..alltså jag börjar undra om det verkligen är sista avsnittet idag! Det står ju på hemsidan att det är avnisst 10 av 10...men tydligen så är det 12 avsnitt inspelade :S Och jag läste ju 13 stycken för föera veckor sedan..hm...jag är lite förvirrad.

• Bevabus

Var det nån som hörde vad dom sa innan programmet började? jag missade om dom sa typ "Nu komemr det sista avsnittet av Kustbevakarna"...eller om dom inte sa nåt om det alls?

• camas

NISSE!? måtte han vara med nu efter reklamen...

Filip 4170g. 041227 och BF 080319
  • Bevabus

hoppas det!! såg honom inte nånstans det är i så fall om det var han som stod och skrek på galningen på skoter? såg lite ut som han men vete tusan..

camas skrev 2008-03-27 20:18:48 följande:
    NISSE!? måtte han vara med nu efter reklamen...
  • mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-27 20:19:39 följande:
    hoppas det!! såg honom inte nånstans det är i så fall om det var han som stod och skrek på galningen på skoter? såg lite ut som han men vete tusan..
    Jag tyckte också att det lät eller såg ut som honom, så vi får hoppas
Svar på tråden Kustbevakarna