• Bevabus

Kustbevakarna

Sådär ja! Nu är snart kustbevakarna igång igen :D Jag sitter och väntar ivrigt på att ett av mina favoriprogram ska börja^^ Nu på torsdag närmare bestämt.

Har ni någon favoritperson i programmet?
    Har ni några övriga åsikter om programmet?

Personligen så älskar jag Nisse! Lite småkär i honom faktiskt xD Eller okej da, VÄLDIGT kär i honom...
    Jag tycker att han är charmig, söt, rolig och snygg som tusan.
    Men jag vet att det är en hel del som inte gillar honom heller ;)

Dessutom så gillar jag att se hur kustbevakarna jobbar. Alla känner till yrket men det är inte många som vet vad dom faktiskt gör hehe.

Så snacka på nu bara! Jag hör gärna andras åsikter!

• Svar på tråden Kustbevakarna
  • Bevabus

hmm...dom enda jag tänker på är ju Nisses och han har haft samma solglasögon hela säsongen!

mintchocolate skrev 2008-03-15 17:01:34 följande:
    Min pojkväns chef sa att vi skulel tänka på att de har nya glasögon i varje avsnitt. Antagligen är de sponsrade. Antar att han menar solglasögon, har inte sett att någon har vanliga.Är det något ni har tänkt på?
  • Sannaa

Såg killarna på Allt o SJön mässan som var förra helgen i Älvsjö.
    Ännu snyggare i verkligheten.

GBP-opad SÖS 071114. Stella+Anders=mitt allt.
  • Bevabus

vilka av dom såg d ?

jag vill oxå seeee!! hihi

Sannaa skrev 2008-03-15 17:08:43 följande:
    Såg killarna på Allt o SJön mässan som var förra helgen i Älvsjö.Ännu snyggare i verkligheten.
  • camas

Nisse är ju helt klart rolig, sååååå snygg och en stor anledninga av att jag tittar är ju pga honom... ler.

missade dock det senaste programmet...

ska leta upp det på internet...

Filip 4170g. 041227 och BF 080319
  • Sannaa

Vet inte vad de heter men jag antar att det är Nisse och den unga killen som han åker med.

• Sannaa

Ärsch ska kolla upp vilka det var.

• Bevabus

trolinge Nisse och Joakim då? :) du hittar bilder på besättningen på 5:ans hemsida för kustbevakarna

Sannaa skrev 2008-03-15 17:12:03 följande:
    Vet inte vad de heter men jag antar att det är Nisse och den unga killen som han åker med.
  • Sannaa

Johan, Nisse och Fredrik såg jag.
    Johan är bra sexig! Tycker jag iaf

• mintchocolate
    Bevabus skrev 2008-03-15 17:03:29 följande:
    hmm...dom enda jag tänker på är ju Nisses och han har haft samma solglasögon hela säsongen!
    Skumt! Han kanske menar någon annan än Nisse då. Själv har jag inte tittat på glasögonen alls.
  • mintchocolate

Vad tyst det var här. Brukar det inte vara efter ett avsnitt.

Konstigt att se Zara Zetterkvist i en annan roll. Om du, Beverly, är för ung för att ha sett "Tre kronor" så känner jag mig lastgammal

Svar på tråden Kustbevakarna