Godmorgon
Sitter på jobbet. Hade en date med maken i färgaffären förut och beställde tapeter och köpte en massa färg som ska hamna på våra grådaskiga garderober. Vet inte vad vi ska göra med dem annars. Vi prövar att måla så får vi se vad som händer. De kanske åker ut fortare än kvickt, vem vet.
Tyger och sy: Åh, det är ju det bästa jag vet. Jag bara älskar det
Skulle bara vilja vara mycket bättre än vad jag är. Jag skulle vilja våga mer, men det blir mest att jag syr tunikor och tights till Elsa och tröjor och mysbyxor till Axel. Det skulle vara fränt att kunna sy en skjorta med riktiga kragveck etc. Jag kan säkert om jag försöker, men jag är för feg.
Bessie: Lycka till på intervjun.
Tinna: Hrm, oj då, ska det vara motiverat att köpa kläder till barnen
Prata inte med min make om detta, han tycker att jag köper på tok för mycket... Det är fullt i garderoberna här också, och då rensar jag stup i kvarten. Men det är ju så roligt. Elsa blir så översvallande glad varje gång jag kommer hem med något nytt och hon vill ha på sig det direkt. Det är så roligt att köpa till henne
Angående kläder till mig, jag håller ju också på att gå ner i vikt, men man måste ju unna sig lite under vägen
Malin: Men nu kan det ju komma igång precis när som helst. Det kommer att bli när du minst anar det. Heja, heja.
Jojja: Skick hit det bara
Ikväll ska vi äta grillade kyckling (igen). Så går det när barnen bestämmer fredagsmaten
Funderar på att gå till systemet och köpa lite cider. Är sugen på det. Och det är ju fredagskväll. Fast vi ska ju på fest imorgon... fast då ska jag å andra sidan köra... funderar....