• helene306

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
     De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.

Välkomna alla Aprilmammor 2005!

F+H=D
  • Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]
  • Malin K F

Kickar in och säger hej!!!

Mamma till mina hjärtegryn, Whilma o5o5o9 & Carl o8o226
  • emejo128
    Tinna: jo, det verkar som om de är på toppform. Om det inte blir som vanligt och de tappar allt precis i det sista. Så var det förra året.

Jas: nej, vad tråkigt Men du får leta vidare.

Bessie: Oh vad härligt med lite semester Skulle vilja... men vi har ju precis haft påsklov så jag ska väl inte klaga.
  • Dinkanesh

"Hanna va så arg!!" och så morrar hon! "Dumheter!!"
    Det är inte lätt att vara 3 år.

Det blev ingen sjukgymnast för mig idag. Morgan har väldigt ont och skriker så fort man tar i honom. Så jag kände jag kände att jag ville vara hemma med honom. sen fick sambon tid hos läkaren för sin rygg precis när jag skulle på mitt också.

Psykologen för min del känns rätt skönt. behöver reda ut mina tankar och känslor.

jas
    jobbigt! du hittar säkert en annan bil. om inget annat, så kan du få vår rosthög till ford.

eh...får nog ta tag i liten hanna som har dagens andra raseriutbrott.

• helene306

Har legat i närmare 40 graders feber inatt, frusit som en TOK! D har vaknat i snitt 1 gång i halvtimmen och gråtis eller pipplat så sömnen för oss alla har varit helt knas. Jag som frusit har inte somnat pga det har drömt (yrat?) om de mest konstiga drömmar. Vi har iaf kollat upp oss på vc idag: Influensa. Tjoho....... det är bara att vänta ut skiten

jas: Peugeot var en bil jag var väldigt nöjd med! Hade en 306:a och den saknar jag än idag.

Panodilen börjar gå ur kroppen känner jag, ska joina D här i soffan och vila lite.

F+H=D
  • tinna

jas: Om du vill ha en liten bil så måste jag starkt rekommendera Renault Clio! Älskar min, som troligen kommer säljas ikväll. Helt underbar att köra, bensinsnål, går inte sönder, får lätt plats med två bilstolar, faktiskt även tre men då kunde inte Jimmy åka med En rikitgt bra bil mao!!!

dink: Jag har en hemma också som får raseriutbrott var och varannan timma. Speciellt nu när hon inte är helt kry, jösses vad arg hon är!

emejo: Ja, man kan ju hoppas

• Sweetie

Kikar in om kramar om er hela högen!

**KRAAAAAAAAAAAAAAAMAS**

(¯`°?.¸ ღ ♥ Amor vincit omnia ♥ღ ¸.?°´¯)
  • NK80

*pekfinger valsen* Simone ligger i min famn just nu.

Maten  igår: Samon  fick djupfryst pizza, C fick risifrutti och smörgås och vad jag åt kommer jag inte ihåg... just d välling och smörgås senare på kvällen *suckar*

Ska testa NUK napp på Simone (gillar inte MAM napparna iaf) , måste testa och se om hon blir lite nöjdare på dagarna när hon är vaken, just nu är hon mest lite små tjurig och vill snutta hela tiden.

Helene, krya på dig!!

Jobba heltid: Det kommer jag nog inte göra på mkt länge (när jag ska tillbaka alltså)

• jasminen

Morning!
    Jahapp,här regnar det...men det är behövligt,så dammigt som det är just nu.
    Och tänk vad våren ska sätta fart efter detta

Raseriutbrott:
    Jodå,dem har vi stup i kvarten!Inte helt lätt då hur man än gör så är det fel då man hjälper till för att han är arg då det inte gått som han velat..

Dink:
    Kan tänka mig att du har en del att fnula på med hus,flytt,jobb osv osv.Bra att du får bolla dina tankar med någon

Nope,återgår till jobbet...

• helene306
    m om: Trevligt med en blogg

Raseriutbrott: Har en liten tjurskalle här som inte får ha sin napp. Han har petat sig upp i gommen ett tag och idag fick jag äntligen kolla. Ja, som jag trodde, nästan som små blåsor efter konstant nappanvändande så nu har jag tagit bort dom och napp får han ha när han sover för att vila munnen.

Är inne på ännu en dag med hög feber och nu märker jag av det i kroppen. Är matt och orkeslös och det är jobbigt att stå upp för länge utan att det börjar snurra. Men jag har hoppet kvar. Syrrans sambo har legat i samma skit som jag, han har haft feber i tisdags och hade en temp på 37,5 idag så jag hoppas att mitt ebbar ut inom det närmsta också. D är piggare och vi bda har nu även en riktig praktförkylning på detta.

Sambon håller just nu på att lägga golvet i tvättstugan, sen är det i stort sätt klart! Vi skulle haft tyg som hängt för tvättmaskin och arbetsbänk/diskho, men det blev inte så bra som vi tänkt så under diskhon blir det en lucka och för arbetsbänk/tvättmaskin kommer det bli förhänge om vi bara kommer på ett snyggt sätt att hänga upp det på. Igår började sambon riva lite vägg i rummet i källaren så nu är det på G där inne med.
    F+H=D
Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]