Aprilmammor 2005 [tråd 12]
tinna: Usch vad tråkigt med E! Hoppas han blir bättre snart, får behålla mat och att de kommer på vad han drabbats av. Säger som någon tidigare, det är tur att han är hos er.
Malin: Låter som något är på G, hoppas det för din skull (även om jag gärna tog ifrån dig smärtan!)
D var tvärilsk i morse och vägrade ta av pyjamaströjan (en undertröja från Lindex färgad röd) så det slutade med att han fick åka iväg med pyjamsatröjan på. Jäklar vilket liv det var här i morse och jag kom iväg senare än tänkt. Hämtade ut papperskopian av tentan idag med examinatorns kommentarer, riktigt rolig läsning! Examinatorn har skrivit väldigt utförligt och långa kommentarer. Lite självklara saker hon tog upp fick mig att hajja till "varför har jag inte gjort så eller tänkt på det?" osv. Andras examinatorer har skrivit väldigt kortfattat och nästan i punktform. Nä, jag känner mig mer nöjd nu efter kommentarerna
samtidigt blir jag nyfiken på hur en annan examinator skulle bedömma arbetet. Sambon berättade att han fått MVG på en tenta, lämnade den till en annan för bedömning och fick G. Man börjar ju undra.....
Jaha, upp i badkaret igen, D ska bada, jag har ätit för mycket fett känner jag och mår illa ![]()

efter dagishämtning för att skaka ner skiten