Inlägg från: helene306 |Visa alla inlägg
  • helene306

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

tinna: Funderar faktiskt på att ta en tur bort till Vc i morgon och prata lite om detta. Vi är ju ändå hemma.

F+H=D
  • helene306
    mo m2007 skrev 2008-02-21 21:10:29 följande:
    Hej hej en liten uppdatering på fronten; Mirakel har fått en allergisk reaktion med svullen hals och massa slem på Mollipecten. Hon tål den inte utan från att ha hostat lite mer än lagom har hon slemmat igen och i dag hostade hon blod, så vi kommer troligen ha en vaken natt å se hur hon mår. Vi vuxna mår bra, än så länge, jag pluggar å sitter med examinations arbete.
    Det är inte så att ni behöver åka in?? Tycker det låter lite oroväckande.
    F+H=D
  • helene306

Bessie: Nyfiken, vad innebär "tass-metoden"?? Tänker ringa vc i morgon, antingen får vi tid eller komma till öppna mottagningen.

Sambon är sprallig. Kläcker ur sig när han fogar "vi ska gifta oss på Bahamas, så kolla resa" Ehhhh, öhh? Vad har hänt. Jag är inte sen och börjar kolla Hittar på en sida att man kan boka sitt bröllop, en weddingplaner fixar allt (nästan) Ja, det lät bra, sambon håller med, tills han får höra kostnaderna. Nä, då skulle VI boka allt själva eftersom det blir dyrt med det andra. Jag kontrar med att jag tänker INTE ringa någonstans. Sambon har inte sagt något sen dess. Snåljåp!

F+H=D
  • helene306
    Bessie o NK: Ja ombytlig är han .-) Det lustiga är att han har pratat mer och mer om bröllop de senaste dagarna, vet inte vad som flygit i honom. Kostnad: Jag räknade nyss, hittade 2 olika sidor från samma bolag med olika priser och räknade ut den billigaste varianten: antingen ca 6500:- eller 9800:- (exklusive reskostnades/hotell) Jag kan känna att lägga detta på en weddingplaner som sköter ALLT, kan det vara värt denna summa. Sambon ville igår att vi ska boka Svenska Kyrkan, men jag kollade nu och Svenska Kyrkan har inte vigselrätt i Italien (japp, det är där isf )

m om: Skönt att de är piggare idag!