• helene306

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
     De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.

Välkomna alla Aprilmammor 2005!

F+H=D
  • Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]
  • helene306

Det här är ju bra.... Tog av mig förlovninsgringen när jag lagade mat, nu hittar jag den inte! Har kollat på de ställen jag varit och ska nu ge mig igenom soppåsen. Helt otroligt!

F+H=D
  • systeryster80
    helene306 skrev 2008-02-05 17:32:52 följande:
    Det här är ju bra.... Tog av mig förlovninsgringen när jag lagade mat, nu hittar jag den inte! Har kollat på de ställen jag varit och ska nu ge mig igenom soppåsen. Helt otroligt!
    Ajdå! Hur har det gått?
  • helene306
    systeryster80 skrev 2008-02-05 17:57:21 följande:
    Ajdå! Hur har det gått?
    Pyts väck! Har kollat igenom soppåsen 2 gånger, , kollat kyl/sval, frys, varenda skåp, lyft på allt på bänken 20 gånger om. Totalt väck! Börjar känna lite smått irritation över att den är väck. Lägger den alltid på bänken eller en liten hylla vi har i köket, men nä. D säger att han haft den, men det tror jag inte, han tittade på tv och har han haft den kan den vara precis överallt.....
    F+H=D
  • helene306

Haha, det är lite roligt ändå Ringen är hittad och det var en liten bov med i scenariet. Första gången vi frågade D om han tagit ringen sa han att den var på tv:n. Ingen ring där och han når dessutom inte upp. Sambon och jag har letat precis överallt och jag tog för 5:e gången varvet genom vardagsrummet, slet bort varje kudde i soffan och sätter mig ner. Då får jag syn på ringen, uppträdd på en av "taggarna" på en gummi/plast dinosaurie D fick i julklapp. Vad jag skrattade! Så fint trädd på en passande "tagg" och den var ju faktiskt vid tv:n även om den inte var ovanpå

F+H=D
  • helene306

Dink o Malin: Vad är det för puffar ni pratar om? *nyfiken*

F+H=D
  • Malin K F

Dink>> kan utövar reiki healing på mig för att hjälpa mig i min kommande förlossning. Att få den att sätta igång och att ge mig lite extra energi. det är mycket spännande.

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7
  • Dinkanesh

Helene
    Skönt att du hittade den! sicken liten buse!
    Jo, det är så att jag bla. håller på med healing, färghealing för att vara exakt. Malin har fått några doser nu, i första hand var det tänkt för att putta igång förlossnignen, men där fick jag tillsägelse att det inte var upp till mig att avgöra. Så nu handlar det dels om att lindra värken men främst att öka upp energinivån.

malin
    kan inte tänka mig att du märkte något idag. jag var rätt splittrad. kan göra ett nytt försök ikväll om du vill?!
    igår fick jag fram "fyra". har ingen aning om vad det innebär, mer än att det upprepades hela tiden. fyra bebisar tror jag dock inte att det är, inte heller att det dröjer fyra veckor tills h*n bestämmer sig för att tiden är rätt.
    hur mår du ikväll förresten? några känningar?

undra hur det här ska bli...morgan äter redan inför natten. det är 5 timmar tidigare än vanligt.

• helene306
    Malin K F skrev 2008-02-05 19:48:39 följande:
    Dink>> kan utövar reiki healing på mig för att hjälpa mig i min kommande förlossning. Att få den att sätta igång och att ge mig lite extra energi. det är mycket spännande.
    Det där lät intressant! Hur funkar det? Nu måste ni berätta.
    F+H=D
  • Dinkanesh

du hann före, malin. så går det när man har bebis i magen istället för i famnen, då hinner man grejer.

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]