• helene306

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
     De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.

Välkomna alla Aprilmammor 2005!

F+H=D
  • Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]
  • emejo128
    Malin: Men fy vad hemskt. Barnmisshandel. Orkar bara inte tänka tanken. Men jag förstod inte. Var det misshandel på dagis eller var det hemma av föräldrarna? Hemskt är det i alla fall. Stackar barn att behöva utstå en sådan sak.
  • Malin K F

hemma! Men barnet har pratat med mig om detta.

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7
  • systeryster80
    Malin K F skrev 2008-02-07 14:36:38 följande:
    hemma! Men barnet har pratat med mig om detta.
    Usch! Vad jobbigt! Var det förskolan som anmälde eller någon annan?
  • Malin K F
    systeryster80 skrev 2008-02-07 16:00:22 följande:
    Usch! Vad jobbigt! Var det förskolan som anmälde eller någon annan?
    Någon annan!
    Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7
  • jasminen

Fasen vad störande jag kan inte byta pres bild

Malin:
    Usch och fy och verkligen nåt sånt som du inte behöver just nu.

• emejo128

Stackars barn Hoppas att det ordnar upp sig och blir ändring på ett eller annat sätt.

Nu sitter barnen i badet, kvällsmaten är i magen och brasan är tänd i kaminen. Jag hämtade ut ett paket från Ellos idag med kuddfodral, två klänningar, ett par byxor och en tröja till mig, hur mycket som helst till barnen och en ynklig liten t-shirt till maken Skoj, skoj. Jag hade dock glömt att jag hade gjort den där beställningen, så igår var jag på Lindex och handlade till mig och barnen för 1000 spänn. Men, men. Kläder får man ju aldrig nog av Tråkigt bara att jag har min garderob på matsalsbordet för tillfället. Lite svårt att överblicka.

Systeryster: Krya på sig till Oliver.

Nej, om det kanske ska vara slutbadat nu...

• emejo128

Åh, bläddrade precis igenom posten som låg bredvid mig (hade inte gjort det ännu idag) och såg att nya Stoff och Stil-kataloger var med Nu ska här frossas!!!!!!!!!!

• NK80

Hemma - Skönt!

Har blivit JÄTTE förkyld! Näsan rinner, ont i halsen. Så jäkla orättvist, jag har ju precis vart sjuk ju! Ja ja! Kommer ju snart gå ner i tid så fort den nya tjejen kan arbeta själv

Emejo, jätte avis på dig som får sånt gjort! Nästa helg får jag upp golvet i sovrummet som vi köpte nov -06... (det har legat under sängen sen dess) Jag har en mycket händig karl här hemma som du förstår

Malin, nej men fy och usch. Förstår att du blev helt knäckt!

Visst är det tidigt att då nu, det hoppas jag ju inte.. men om typ.. två veckor eller så
    Hoppas du får bebis i natt eller imorgon bitti då!

Bessie, jag har teflon hjärna  - vad är det du brukar jobba med? Jobbigt med mobilen - surt sa räven!

Dink, När du har tid och lust så skulle lite energi inte skada *kram*

Jojja, fasiken vad kul! Klart du ska satsa på detta! Ringer dig när mitt bröllop vankas (när det nu blir... vill ju vara fru igår typ*suckar*)

Jas, hoppas att du inte blir sjuk igen - det är inge kul!

*snyter mig*
    Vi hörs imorrn!

Min älskade son ska bli storebror! Lillfisan är beräknad 16 mars -08
  • systeryster80

NK--> SKulle du inte ringa fotografen när det var förlossninge på G?

• NK80
    systeryster80 skrev 2008-02-07 20:19:30 följande:
    NK--> SKulle du inte ringa fotografen när det var förlossninge på G?
    Om jag hade fått tillstånd av Johan så hade jag det men han bara stirra på mig när jag nämde det... så nä.

Hur mår Oliver nu?
    Min älskade son ska bli storebror! Lillfisan är beräknad 16 mars -08
Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]