Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
Smiter in nu när lärljungen är uppe och donar.
Har onda sammandragningar igen och det gör ont mest hela tiden tycker jag. Magen är stenhård. Förstår inte detta. Här på jobbet sitter jag still och gör så lite som möjligt (flickan ska ju göra sitt och lära sig, hon får jobba hårdare än mina "lärljungar" brukar få göra just för att jag har ont... men hemma så känner jag inte av dem, är inte det märkligt?
Och ja - hon verkar jätte bra den nya tjejen! Hon har jobbat inom hotell sen tidigare och vet hur man handskas med gäster, det är bara att lära henne hur det går till här. Hon kommer att bli bra.
Malin, hoppas att bebisen din kommer snart
Orkar inte kommentera mera...återkommer imorgon eller så. KRam på er!
NK80>> det hoppas jag också, för idag känner jag mig som en tickande BOMB! HAr varnat maken så han är i garaget. Frågade om lov, svarde då vad tror du. Vad ska jag säga att du ska göra istället då? Dumma karlar ibland. Känner mig gråtfärdig och ont som f:n. Inte på humör alls.
Men imorgon är en annan dag!
Helene, Jag är nu i vecka 35 så om det skulle dra igång nu så vore det inte någon fara för bebisen men se det tror jag inte att det gör dock, kommer säkert få gå med dessa onda sd i flera veckor!
Men att få nu innebär ganska lång tid på neo. Inget att rekomendera.
Godmorgon!
Malin, blivit nån bebis eller?? Annars önksar jag dig en smärtfylld dag
Jobb idag, ska bli jätteskönt at komma iväg lite
Får väl se hur yr jag är efter att ha lärt mig en massa nytt idag också... Fast jag hoppas att hon som lär mig har sparat lite böter som jag kan registrera så att jag får repetera.
Ha det så himlans bra idag allihop!
Godmorgon.
Malin: Hur går det?
Det var mysigt att ligga och sova i vardagsrummet i natt. Vi har ingen TV i sovrummet (en princip hos mig) men nu börjar jag nästa ångra mig
Jag gick och lade mig vid halvåtta igårkväll. TV:n stod på, jag hade en tidning och bara låg och myste. Det lär väl bli så här ett tag nu. Vi har varken golv eller tapeter beställda och hemma. Andreas tog bort alla lister igår, men nu jobbar han dygnet idag. På fredag blir det nog inte så mycket. På lördag ska vi riva tapeter, men på eftermiddagen ska vi till Linköping på fest. Söndagen blir det nog inte så mycket jobbat på. Så... skynda långsamt är principen.
god morgon i stugorna!
hanna tyckte vi skulle vakna redan innan kl 6 idag. men hon är redan rätt trött o morgan sover igen, så kanske skulle man försöka övertala henne till en stunds vila.
måste ringa barn innan bara o höra när vi hade tid till läkaren. slarvern (jag) har fixat bort kallelsen.
Malin
hur har natten varit? du hojtar om du behöver energi!
*bjuder på kaffe och te*
Morning!
Undras vad man ska hitta på idag då...?
Jag känner mig konstig i kroppen idag,hoppas att det bara beror på mitt oroliga sovsällskap och inte att jag blir sjuk igen-men det känns inget bra idag..
Det skulle vara jobbigt att bli sjuk igen och spec nu då jag imorgon går på och ska göra 4nätter-det finns ingen chans att vi får tag i folk så att de nätterna blir gjorda
fasen det finns ju inte ens vikarier att ta in för en dag*sur*
Här har vi någon+grad..ska bli skönt bara man kommer sig ut
Ska nog ta en tur förbi affären...
Jojja:
Jag har bara vanlig ugn-såå...