• Katharina S

88or med barn?

Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla

• Svar på tråden 88or med barn?
  • Sannakarlsson

Hej hej här e en till mamma född 88...jag fick en son den 6 januari i år så han e ju inte så liten längre

• Rauur
    Sannakarlsson skrev 2008-04-13 09:18:43 följande:
    Hej hej här e en till mamma född 88...jag fick en son den 6 januari i år så han e ju inte så liten längre
    Tiden går fort ^^,
  • Dancia
    Kinder88 skrev 2008-04-10 23:14:48 följande:
    Bor i partille utanför gbg precis. Gick förlossningen bra?
    Ok :). Ja förlossningen gick jättebra. Fick lite problem efteråt bara, men de börjar ge med sig nu.
  • Dancia
    Nathaliiiie skrev 2008-04-11 11:08:17 följande:
    Dancing Sunrise skrev 2008-04-10 22:48:51 följande:
    Hej hej.. Jag är också 88:a.. Fick en liten tjej för snart 5veckor sedan, den 9/3.. vet inte om det är såå nydligen :) Hur går det för dig/er ?
    Hejsan!!
    Jo men det är ju faktiskt nyligen :)
    Det går bra för det mesta. Har haft väldigt svårt med amningen och fick tyärr gå över till flaska för några dagar sedan och det kändes jättejobbigt, men var ändå den bästa lösningen för oss alla. Hur fungerar amningen för dig?
  • Nathaliiiie

Dancing Sunrise skrev 2008-04-13 12:50:49 följande:

Hejsan!!Jo men det är ju faktiskt nyligen :)Det går bra för det mesta. Har haft väldigt svårt med amningen och fick tyärr gå över till flaska för några dagar sedan och det kändes jättejobbigt, men var ändå den bästa lösningen för oss alla. Hur fungerar amningen för dig?
    hej hej =)
    Ja.. men tiden går ju sååå himla fort.. känns som att hon bara va bebis i en vecka :P nu är hon ju snart tonåring =) haha.
    Jaha.. va jobbigt, vad berodde det på då ? men funkar det bra då? hon tar flaskan bra o så?
    Jodå.. ammningen funkar bra här.. men tar också flaska om pappan skulle behöva rycka in.. så det är skönt =)
  • Kinder88

Rauur: Junsele? Aldrig hört. Låter som en liten byhåla i norr=)

• Kinder88

Nathaliiiie: Han är 5mån nu på tisdag. Vi bor i Partille utanför Gbg. Händer hos er på dagarna då?

Sannakarlsson: Jodå då är han ju fortfarande en liten skrutt om man jämför med min=). Vart bor ni?

Jo anna: Då skiljer det inte många dagar mellan våra=). Fick mnin son den 15nov-07. Allt gått bra? Vart borni?

• Tumadre

Här är en till!

Ensamstående tvåbarnsmamma.

Flicka född nov 05
    Pojke född sept 07

• Kinder88

Tumadre: Välkommen hit, vart bor ni?

Svar på tråden 88or med barn?