• Katharina S

88or med barn?

Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla

• Svar på tråden 88or med barn?
  • Kinder88

Välkomna alla:)

Vart bor ni alla någonstans?

• VeeKa

Jag är 88 och har en son på 2.6 år, och så en liten son till som snart blir 2 månader... =P

• Diorlover

Är 88:a vi ahr en son på 13 mån..:D borjust nu i landskrona men flyttar till hus i blekinge nu på lördag.

• Kesse88
    Svar på #45
    Kinder88 skrev 2008-03-24 19:47:59 följande:
    Då är det inte långt kvar nu då=)Känns de bra än så länge inför förlossningen?
    Nej det närmar sig =) Jorå klart man är lite spänd men jag tänker så att jag kommer vara bland personer som vet vad dom gör och jag får lita på dem och på att min kropp klarar av att föda.

Vad sysslar du med om dagarna då?
  • PennyIIXC

Hej!
    Jag är 88a och ska ha barn i augusti. :)

Bor i Stockholm.

• Kinder88

Jag är hemma med lillkillen. Så det blir ut o promenera med hunden och även fika o nu börjar babysimmet. Själv då?

Kesse88 skrev 2008-03-28 12:39:35 följande:
    Svar på #45
    Nej det närmar sig =) Jorå klart man är lite spänd men jag tänker så att jag kommer vara bland personer som vet vad dom gör och jag får lita på dem och på att min kropp klarar av att föda. Vad sysslar du med om dagarna då?
  • Kinder88

Jag bor i gbg. Eller a partille som ligger i utkanten av gbg.
    Någon mer som bor här eller?

• Katharina S

bella: då bor vi inte såååå långt ifrån varandra! jag bor i kävlinge :)

• Kesse88

Kinder88 Mysigt med babysim!! Jag längtar, det är så gulligt när de plaskar och fladdrar med armar och ben :D

Min ledighet börjar nu, eller ja innan barnet kommer.. det efter kan man väl inte kalla ledighet kanske. Att vara mamma i början är ju ett heltidsjobb sägs det :) Jag pysslar mest nu, tvättar kläder, fixar i ordning och passar på att umgås med vänner och vila mycket.

Jag bor i Sthlm Sundbyberg, någon som bor i närheten??

• Kinder88

kesse88: Ja han tyckte om det jättemkt=) men fan va trött hamn var sen haha, han knappt lägga han i sin säng innan han somnade, han nuddade kudden med huvudet o slockna, haha kanske ska börja simma varje dag med honom=)

Svar på tråden 88or med barn?