88or med barn?
Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla
Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla
Välkomna alla:)
Vart bor ni alla någonstans?
Jag är 88 och har en son på 2.6 år, och så en liten son till som snart blir 2 månader... =P
Är 88:a vi ahr en son på 13 mån..:D borjust nu i landskrona men flyttar till hus i blekinge nu på lördag.
Hej!
Jag är 88a och ska ha barn i augusti. :)
Bor i Stockholm.
Jag är hemma med lillkillen. Så det blir ut o promenera med hunden och även fika o nu börjar babysimmet. Själv då?
Jag bor i gbg. Eller a partille som ligger i utkanten av gbg.
Någon mer som bor här eller?
bella: då bor vi inte såååå långt ifrån varandra! jag bor i kävlinge :)
Kinder88 Mysigt med babysim!! Jag längtar, det är så gulligt när de plaskar och fladdrar med armar och ben :D
Min ledighet börjar nu, eller ja innan barnet kommer.. det efter kan man väl inte kalla ledighet kanske. Att vara mamma i början är ju ett heltidsjobb sägs det :) Jag pysslar mest nu, tvättar kläder, fixar i ordning och passar på att umgås med vänner och vila mycket.
Jag bor i Sthlm Sundbyberg, någon som bor i närheten??
kesse88: Ja han tyckte om det jättemkt=) men fan va trött hamn var sen haha, han knappt lägga han i sin säng innan han somnade, han nuddade kudden med huvudet o slockna, haha kanske ska börja simma varje dag med honom=)