• Katharina S

88or med barn?

Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla

• Svar på tråden 88or med barn?
  • Kinder88

Rauur: Okej, men vad bra att han får hjälp nu iaf:)

Jo anna: Hehe jo det är klart det är kul, emn det går lite för snabbt tycker jag=). Så det gäller o hänga med. hehe, men snart sitter han nog=)

• Jo  anna
    Kinder88 skrev 2008-04-19 21:53:01 följande:
    Jo anna: Hehe jo det är klart det är kul, emn det går lite för snabbt tycker jag=). Så det gäller o hänga med. hehe, men snart sitter han nog=)
    Ja, man vill ju att dom ska vara bebisar, iaf jag. =p Min liallasyster gick helt själv när hon var 6½ månad. Så jag vet ju att det kan gå väääääldigt fort.
  • Kinder88

Oj det var tidigt! Jag trodde jag skulle få ha en bebis som inte gjorde ngt bara låg där :D:D. Men ne, tji fick jag:)

• Jo  anna
    Kinder88 skrev 2008-04-21 12:20:58 följande:
    Oj det var tidigt! Jag trodde jag skulle få ha en bebis som inte gjorde ngt bara låg där :D:D. Men ne, tji fick jag:)
    Haha, ja. =p Dom säjer ju att barn lär sej allt det där snabbt om dom ska få ett syskon snabbt.
  • Kinder88

haha nu blir jag nervös, du är den andra som säger det. haha får köpa ett gravtest nu hahah

• Jo  anna
    Kinder88 skrev 2008-04-21 22:15:16 följande:
    haha nu blir jag nervös, du är den andra som säger det. haha får köpa ett gravtest nu hahah
    Haha. xD Jag behöver noginte oroa mej för det då. Eftersom Theo inte ens kan sitta än. =p
  • Kinder88

Jo anna: Hehe ne du kan vara glad =). Ne vill inte bli gravid riktigt än iaf. men om ett år får jag gärna bli det=).

Wiiie idag blev allt klart för flytten allt är defenitivt så den 10maj flyttar vi :D:D

• Jo  anna
    Kinder88 skrev 2008-04-22 22:02:45 följande:
    Jo anna: Hehe ne du kan vara glad =). Ne vill inte bli gravid riktigt än iaf. men om ett år får jag gärna bli det=).Wiiie idag blev allt klart för flytten allt är defenitivt så den 10maj flyttar vi :D:D
    Va kul. Större lägenhet eller? Vi flyttar första juni. Längtar. =)
  • Kinder88

Jo anna: Nej den är faktiskt 2kvm mindre, men den har en stor uteplats istället=). Vart ska ni flytta då?

• Jo  anna
    Kinder88 skrev 2008-04-24 15:55:25 följande:
    Jo anna: Nej den är faktiskt 2kvm mindre, men den har en stor uteplats istället=). Vart ska ni flytta då?
    Okej, men det va ju inte så stor skillnad iaf. =) Vi ska flytta till en trea, med hiss och balkong. Vi bor i tvåa utan hiss och balkong nu. Så det kommer bli jätteskönt tills sommaren. =)
Svar på tråden 88or med barn?