88or med barn?
Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla
Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla
I partille utanför gbg. Gör ni om dagarna då? Är det inte kul o ha syskon så tätt? Vill själv ha tätt, men kan tänka mig att det är jobbigt också, med trots o nyfödd:)
Hoppas ni inte heller r hemma & sjuka. Både jag & sonen är sjuka men han sover nu. Han ahr mkt enegi trotts sin förkylning. Jag däremot r som en zombie men sambon e ju hemma snart då går jag &lägger mig.
Hoppas ni inte heller r hemma & sjuka. Både jag & sonen är sjuka men han sover nu. Han ahr mkt enegi trotts sin förkylning. Jag däremot r som en zombie men sambon e ju hemma snart då går jag &lägger mig.
Haha du har så rätt så! ^^,
De ligger 7 mil ovanför Sollefteå (om du vet vars de ligger).
Har du aldrig hört talas om JunseleDjurpark? Med dom vita tigrarna och lejonen ;P
Nathaliiiie: Här är det typ samma, fika, ÖF, babysim, ute o går mkt eftersom vi har hund.
Jo anna: Oj, usch vad tråkigt=(. Vad är det som är fel då? Är det ngt han kommer få dras med hela livet eller finns det en chans att man kan fixa det? Men han kan leva med det eller om man får fråga? Kan inget om hjärtfel så kanske låter som dumma frågor. Usch tycker synd om er, kan inte vara lätt o gå igenom allt.
Rauur: Hehe ne, emn vad coolt. Vita tigrar är så fina!! Sollefteå har jag hört talas om=)