• Katharina S

88or med barn?

Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla

• Svar på tråden 88or med barn?
  • Rauur
    Kinder88 skrev 2008-04-14 14:02:02 följande:
    Rauur: Hehe ne, emn vad coolt. Vita tigrar är så fina!! Sollefteå har jag hört talas om=)
    Ja visst är dom : ) Här har vi dom bara ett par hundra meter från huset ^^,
    Bodde i Sollefteå tidigare faktiskt, en jävla skitstad om ja får säga mitt! :P
  • Jo  anna
    Kinder88 skrev 2008-04-14 14:00:02 följande:
    Jo anna: Oj, usch vad tråkigt=(. Vad är det som är fel då? Är det ngt han kommer få dras med hela livet eller finns det en chans att man kan fixa det? Men han kan leva med det eller om man får fråga? Kan inget om hjärtfel så kanske låter som dumma frågor. Usch tycker synd om er, kan inte vara lätt o gå igenom allt.
    Jo, han är opererad men blir värre när han växer så vi går ju på kontroller ganska ofta. Så blir det nog fler operationer. Han kommer aldrig få hålla på med idrott och så, kan dö då.
    Hur går det för er? =)
  • nadja89

hejsan.. jag är 19 år och bor i mölndal.tillsammans med min kille och min söta dotter tanja som är snart 4månader

• Kinder88

Rauur: Oj vad coolt! Dit får jag åka sen när Sigge är lite större:). Hehe okej.

Jo anna: Usch, vad jobbigt:(. Måste vara jobigt och se han bli opererad så liten, man kan ju itne förklara för honom direkt. Men samtidigt är det ju bra och han blir bättre, mne ändå. Här går allt bara bra. Det enda är att han kräkts mer än vanligt och att de påverkar luft o magstrupe men det är ju inget farligt så sätt, mest jobbigt för honom.

nadja89: Hejhej, jag o min kille bodde i mölndal innan. Vart i mölndal bor ni?

• Emiliasmami

88:a å har en dotter som är föbb augusti -06.. skriv gärna.

• Rauur
    Kinder88 skrev 2008-04-15 07:50:01 följande:
    Rauur: Oj vad coolt! Dit får jag åka sen när Sigge är lite större:).
    Ja de tycker jag absolut ni ska göra :)
    Vi ska nog dit en MASSA i sommar ^^,
    Dom har ju bytt ägare nu för de gick i konkurs tidigare i vintras, så antagligen ska de väl hända lite nytt där :P

Har våren kommit till er?!
  • Jo  anna
    Kinder88 skrev 2008-04-15 07:50:01 följande:
    Jo anna: Usch, vad jobbigt:(. Måste vara jobigt och se han bli opererad så liten, man kan ju itne förklara för honom direkt. Men samtidigt är det ju bra och han blir bättre, mne ändå. Här går allt bara bra. Det enda är att han kräkts mer än vanligt och att de påverkar luft o magstrupe men det är ju inget farligt så sätt, mest jobbigt för honom.
    Okej. Ja det är inte kul när dom spyr, här får vi byta kläder hela tiden. =/ Hur påverkar det luft och magstrupen?
  • Kinder88

Rauur: Äntligen är våren här sååå skönt=). Jättegott o vara ute nu, man kan vara ute mkt längre nu med hunden utan att behöva känna att Sigge skulle frysa om man tar upp honom ur vagnen=). Hoppas dom klarar det nu då så det finns kvar när vi ska åka upp=).
    Har ni ngn vår eller är det fortfarande massa snö?

Jo anna: Jag vet faktsikt inte utan det var en annan som har en son med reflux som sa det. Men var hos läkaren idag o det är reflux så vi ska börja med en ny ersättning nu o se om det fungerar bättre.
    Kräks eran mkt med eller?

• Im Fabulous

Vinkar* 20 år, född 88.. Har en dotter på 4 mån

• Rauur
    Kinder88 skrev 2008-04-17 00:26:10 följande:
    Rauur: Äntligen är våren här sååå skönt=). Jättegott o vara ute nu, man kan vara ute mkt längre nu med hunden utan att behöva känna att Sigge skulle frysa om man tar upp honom ur vagnen=). Hoppas dom klarar det nu då så det finns kvar när vi ska åka upp=).Har ni ngn vår eller är det fortfarande massa snö?
    Igår började "våren" här, för någon vecka sen så vräkte snön ner så de var alldeles vitt ute.
    Men ja, det var väl snön som skulle ta bort den snö som låg kvar antar ja ^^,
    Nu däremot har vi upp mot +7 och de smälter som fasen :P Så jävla skönt!
    Detta har man längtat efter!

Ja tror nog att de kommer vara kvar nu, de har ju födds 2 björnungar nu och de brukar locka lite mera :)
    Dom är skitsöta btw ^^,
Svar på tråden 88or med barn?