88or med barn?
Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla
Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla
hejsan.. jag är 19 år och bor i mölndal.tillsammans med min kille och min söta dotter tanja som är snart 4månader
Rauur: Oj vad coolt! Dit får jag åka sen när Sigge är lite större:). Hehe okej.
Jo anna: Usch, vad jobbigt:(. Måste vara jobigt och se han bli opererad så liten, man kan ju itne förklara för honom direkt. Men samtidigt är det ju bra och han blir bättre, mne ändå. Här går allt bara bra. Det enda är att han kräkts mer än vanligt och att de påverkar luft o magstrupe men det är ju inget farligt så sätt, mest jobbigt för honom.
nadja89: Hejhej, jag o min kille bodde i mölndal innan. Vart i mölndal bor ni?
88:a å har en dotter som är föbb augusti -06.. skriv gärna.
Rauur: Äntligen är våren här sååå skönt=). Jättegott o vara ute nu, man kan vara ute mkt längre nu med hunden utan att behöva känna att Sigge skulle frysa om man tar upp honom ur vagnen=). Hoppas dom klarar det nu då så det finns kvar när vi ska åka upp=).
Har ni ngn vår eller är det fortfarande massa snö?
Jo anna: Jag vet faktsikt inte utan det var en annan som har en son med reflux som sa det. Men var hos läkaren idag o det är reflux så vi ska börja med en ny ersättning nu o se om det fungerar bättre.
Kräks eran mkt med eller?
Vinkar* 20 år, född 88.. Har en dotter på 4 mån