• Katharina S

88or med barn?

Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla

• Svar på tråden 88or med barn?
  • Dancia

Hejsan! Vad kul att hitta en tråd med mammor i samma ålder :) Jag är en 88 och fick barn för 11 dagar sen, den 30/3 :) Någon mer som fått barn nyligen?

• Kinder88

Grattis=). Flicka eller pojke? Vart bor du?

Dancing Sunrise skrev 2008-04-10 20:38:51 följande:

Hejsan! Vad kul att hitta en tråd med mammor i samma ålder :) Jag är en 88 och fick barn för 11 dagar sen, den 30/3 :) Någon mer som fått barn nyligen?
  • Dancia

Tack så mycket :)

Det blev en liten pojke på 2755 gr och 47 cm lång, men han har redan ökat till 3066 gr :)). Jag bor i skåne. Vart bor du kinder88 och ni andra?

• Kinder88

Bor i partille utanför gbg precis. Gick förlossningen bra?

• Nathaliiiie

Dancing Sunrise skrev 2008-04-10 22:48:51 följande:

Tack så mycket :)Det blev en liten pojke på 2755 gr och 47 cm lång, men han har redan ökat till 3066 gr :)). Jag bor i skåne. Vart bor du kinder88 och ni andra?
    Hej hej..
    Jag är också 88:a..
    Fick en liten tjej för snart 5veckor sedan, den 9/3.. vet inte om det är såå nydligen :)
    Hur går det för dig/er ?
  • Kinder88

Nathaliiiie: Grattis till tjejen=)
    Här rullar allt på o det går fort, tiden springer iväg. Så nu kommer även lilleman få vara med mig i skolan några dagar, jätteskönt att skolan är så förstående som dom är o hjälper mig så gott de går=).
    Vart bor du?

• Kinder88

Rauur: Hejhej=). Stor kille nu då=). Vart bor du?

• Nathaliiiie
    Kinder88 skrev 2008-04-11 23:40:53 följande:
    Nathaliiiie: Grattis till tjejen=) Här rullar allt på o det går fort, tiden springer iväg. Så nu kommer även lilleman få vara med mig i skolan några dagar, jätteskönt att skolan är så förstående som dom är o hjälper mig så gott de går=). Vart bor du?
    Tack tack :)
    Härligt ;) ja tiden går såå himla fort.. kändes som det var igår de så liven kikade ut :P hehe.
    Ja men det är ju skönt att de är så förstående..
    hur gammal är han?
    Vi bor i Uppsala, Vart bor ni då? :)
Svar på tråden 88or med barn?