• Katharina S

88or med barn?

Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla

• Svar på tråden 88or med barn?
  • Katharina S

välkommen kinder :) Går allt bra?

Valkyrian: Åh det är vekligen så hemskt! Minns du hur länge febern höll i sig hos Saga? Alva har haft det i 3dagar nu, tycker det borde gå över snart!? Hon har inte fått det nån mer gång?

• Kinder88

Katharina S skrev 2008-03-13 20:37:24 följande:
    [citat]
    välkommen kinder :) Går allt bra?

Jadå allt går bra kom hem från sjukhuset idag men annars har allt gått bra, han är ett riktigt litet änglabarn, :).

• Katharina S

kinder: så skönt! Vad gjorde du på sjukhuset, om man får fråga då

• Kinder88

Dom trodde de va fel på Sixtens tarmar, de började med bajs i blodet och atthan spydde MKT mer än vanligt o spydde jättemkt slem så ringde barnakuten i måndags efter att han deckad av 2 timmars konstant skrikande. Va hos en kompis så både hon o jag försökte trösta honom men inget gick. Då sa dom att vi skulle komma in om han började skrika igen när han vaknade, annars ringa barnmedicin tis morg. så vi va på barnmedicin tis morg o dom trodde de va tarmarna o han sa att om han börjar skrika, får blod i bajset eller kräks mr än vanligt skulle vi åka in till akuten. Han började gallskrika o var otröstlig så ringde sambon som kom hem från kjobbet o vi åkte till akuten, väl där var han lugn som en filbunke då vi träffade en läkare:). Hon kände igenom honom o ville att han skulle på röntgen o ultraljud men att de inte fanns ngn tid under nbatten utan att vi skulle komma tillbaks nästa morgon. Så detgjorde vi, äntgade o gjorde ultraljud o efter till barnakuten igen, o där efter någa timmars väntan då det skedde en massa allvarliga bilolyckor som gick före, så fick vi veta att de vi gjort såg bra ut men att vi skulle bli inskrivna o göra en kontraströntgen. vi skrev in o blev kvar till idag. så nu är vi äntligen hemma igen =).
    Oj ölångt blev det med:)
    Katharina S skrev 2008-03-13 21:52:35 följande:

kinder: så skönt! Vad gjorde du på sjukhuset, om man får fråga då
  • Kinder88

röntgade ska det stå:) ---> Så detgjorde vi, äntgade* o

• Kinder88

hur går det för dig då? =)

• HiHi

hihi jag fick min dotter 19 april-05 :D
    å andra dotter 26 juli -06
    är oxå 88:a
    är även ensamstående

• Katharina S

oj hur har det gått nu efteråt då?
    Vi var med på akuten för npn vecka sedan, Alva fick feberkramp Det var jätte hemskt!

Välkommen Hihi!

Har alla haft en bra påsk då?

Vi firade med Alvas farmor & farfar på lördagen, hennes pappa visste såklart inget om det! Och idag var vi hos mina föräldrar så det vart en rätt lyckad påsk får jag säga

• Kinder88

Det har gått bra och han mår bättre:).
    Usch har bara hört om feberkramp men låter som om det inte är ngt kul att se sina barn få, usch. Men hon mår bra nu eller?

Påsken har vi itne firat så direkt. Pojkvännen fyllde år igår så vi firade hans födelsedag istället med middag. Hans föräldrar o syster m. pojkvän var här o det var jättelyckat=).

• Kesse88

KatarinaS Jag är 88:a och gravid med med en liten pojke som är beräknad att födas 19 april, ett år efter din plutt alltså :)

Hur fungerar allting som ensamstående och så ung?

Svar på tråden 88or med barn?