88or med barn?
Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla
Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla
Kinder88 hehe vad kul! Hur gammal e han? Har han svårt att somna annars eller?
Han är 4½ månad, nej det har han inte. Men ibland kan han grymta lite så man får springa in o stoppa in nappen hela tiden. =)
här är jag... tvåbarns mamma till Tova 1år och johanna 2½år
welcome
vad gör ni alla om dagarna?
Här är det lite öppna förskolan, sen är det mkt promenader eftersom vi har hund, fika med andra mammor och sen så babysimning på söndagar som gäller:).
en till 88a med en dotter som blir två i juli..
gravida06: Välkommen hit=). Vart bor ni?
Så kanske ska presentera mej lite mera då
Jag har då två barn, födda agusti 05 och mars 07, vi bor i Smedjebacken "dalarna"..
Eftersom jag varit mammaledig i nästan 3år har jag inte gjort så mycket mer än varit mammaledig, jobbade en liten sväng men nu inväntar jag att 3dje september ska komma, då jag ska börja utbilda mej till undersköterska.
mina barn heter Johanna "den store" och Tova "den lille".
Jag har även två hunder, en vit herdehund, och en staffordshire bullterrier. Så om dagarna tränar jag mycket med dom, träffar vänner och bara slappar.. Man blir lätt lite lat när man har så mycket fritid.
När jag fick Johanna, var jag mer eller mindre ensam om att ha barn, nu tycker jag var och varannan kotte verkar ha det, tyvär ser det ut att vara en trend
men man får hoppas att det inte är det.
Idag blir det nog bara matlagning, bakning och städning.
Fyller ju 20 imorn, så jag inte längre blir gravid tonåring. ^^
Så imorn blir det kalas!
Och på måndag ska jag till Barnmorskan, lyssna hjärta och väga mig.
Sen efter det direkt ska jag till psykologen, eller familjerådgivaren som det också kallas.. Dit går jag med lite fasa, pappan till bebben ska med, och vi ska prata lite om vad han känner och förväntar sig.. Känns jobbigt, även fast han är en nära vän, men det går oftast inte bra för oss att prata om det..
Vad händer för er andra i helgen?
Här kommer jag... två barns mamma. Caroline 3 år i Aug och Noah 3 månader! Fyller 20 i Juli. Bor i skåne... :D