• Katharina S

88or med barn?

Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla

• Svar på tråden 88or med barn?
  • Linn Daggert

Katharina S?
    vad fick du i föräldra penning?
    Är 89:a och ska ha i augusti:)

• Caamillaa

LinnStrömberg: Hej! Jag är också 89:a och ska ha i augusti. När i aug ska du ha? Vart bor du? Hur mår du ?

• Linn Daggert
    Caamillaa skrev 2008-03-24 16:23:01 följande:
    LinnStrömberg: Hej! Jag är också 89:a och ska ha i augusti. När i aug ska du ha? Vart bor du? Hur mår du ?
    Jag ska ha 30:e, har mått utmärkt och inte kännt av nånting:) bor i värmland:) Du då? tar du också studenten till sommaren? vet du nåt om föräldra penningen? får så många olika bud överallt:P
  • Kinder88

Då är det inte långt kvar nu då=)
    Känns de bra än så länge inför förlossningen?

Kesse88 skrev 2008-03-24 13:54:41 följande:
    KatarinaS Jag är 88:a och gravid med med en liten pojke som är beräknad att födas 19 april, ett år efter din plutt alltså :)Hur fungerar allting som ensamstående och så ung?
  • BaraLillaIda

Jag är en 88:a och jag fick en underbar dotter den 30/12-07... Hade BF den 3/1-08 men jag kunde inte hålla mig över nyår.. Haha.

• BaraLillaIda

Katharina S skrev 2008-02-12 22:02:15 följande:

var bor alla då?
    Jag bor i Skåne i en by som heter Teckomatorp..
  • Lantani

kan jag också hänga på här? har dock inte barn än men förhoppningsvis i november. är i vecka 9 nu.

• ung mamma 18

hej jag är 88a och har en dotter som är född 05=) och hon ska i juli bli storasyster=) jag är dock inte ensamstående, men jag är un mamma=) ha det bäst!! kram

Svar på tråden 88or med barn?