88or med barn?
Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla
Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla
Rauur: Vad skönt:). Här kan det vara uppemot 12-13+, iaf enligt min termometer men den har dock även visat att det är 25+ hahah, men det är när solat har legat på och gassat ett tag=).
Åååh varför kan dom inte ha djurparken här?! =).
Äntligen ska vi flytta nu, såååå glad. Ska bli så himla skönt, flytten går redan om 3 veckor om bytet då går igenom såklart.
Im Fabulous: Hejhej, då är våra nästan lika gamla då:) Har en son på 5mån. Vart bor ni?
Emiliasmami: Hejhej, då har du en stor tjej nu då:). Vart bor ni? skrev
Här är det snart bebis. Bf på lördag! Håll tummarna för att han vill komma då :)
Kesse88: Håller tummarna=) Är det första?
Jo anna: Enfamil heter ersättningen, finns att köpa på apoteket men det är en beställningsvara. Kostar 90kr per burk, dom trodde en burk skulle räcka ca 3 dgr. Har du kollat så han inte är mjölkallergiker då? För funkar inte detta med enfamilen så ska vi byta till mjölkfri.
Rauur: Vi ska flytta till Mölnlycke Råda. Ska bli så skönt, får uteplats. Längtar så mkt, så nu när lönen kommer ska vi ut o handla flyttkartonger. Sen är det bara o börja packa=). Hehe lovade o vara hundvakt i 2 veckor utan o tänka på att vi flyttar ju om 3, men det ska nog gå bra ändå:)
Jo anna: Men prata med läkaren o fråga om du inte får testa den mjölkfria. För han ska ju inte spy så mkt.
Jo anna: Hmm okej, men det är ju bra att gröten oftast stannar kvar då=). Sigge spyr upp allt. Men oftast inte lika mkt när han ätit purémat. spyr lite mer av grörten än purén men inte lika mkt som efter ersättningen. Testade välling nu som läkaren sa, så får se om det hjälper. Den är ju från 6 mån men läkaren sa att mild havrevälling gick bra o ge redan från 5 mån. Kanske testa mild havrevälling? Hur gammal är han?
Rauur: Hehe ja det kommer nog gå bra=). det kommer vara full rlle här i 2 veckor iaf kan jag säga. Den lilla är ju bara 7 eller 8 mån o min är 18mån så det är bara bus bus å bus=)